شاهرخ رضایی شعبده باز برنامه عصر جدید کیست؟ + دانلود اجرای شاهرخ رضایی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره شاهرخ رضایی شعبده باز برنامه عصر جدید خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سید محمدرضا رضایی با اسم هنری شاهرخ رضایی ، متولد دهه پنجاه شمسی و شعبده باز و تردست می باشد که اجرای او در فصل دوم برنامه استعدادیابی عصر جدید در قسمت ۱۲ مرحله اول از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد و بسیار مورد توجه واقع شد!

جالب است بدانید وی عضو انجمن بین المللی IBM (جامعه بین المللی شعبده بازان در ایالات متحده آمریکا) و عضو رسمی آکادمی های جهانی و مدرس رسمی مجیک در کشورهای کره، هند، مالزی، ژاپن، فیلیپین، آلمان و فرانسه می باشد. درباره نحوه ورود وی به عرصه شعبده بازی بد نیست بدانید او با تماشای برنامه دیدنی ها در دهه شصت شمسی از شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به شعبده بازی علاقمند می شود و تصمیم می گیرد تا بطور حرفه ای این هنر را دنبال کند!

او دوره های تردستی را در کشور سنگاپور و ترکیه گذرانده است؛ و سپس به خاطر پیشرفت در کار خود به کشورهای مختلف دنیا سفر کرده است. حالا بعد از سال ها تجربه و اجرای برنامه های نمایشی شعبده بازی و تمرینات مداوم توانسته است به یکی از استادان شعبده بازی ایران تبدیل شود. شاهرخ رضایی علاوه بر اجرا در فستیوال های مختلف دنیا ، اجراهای اختصاصی برای شهردار فیلیپین ، رئیس جمهور ترکمنستان و شهردار هامبورگ نیز داشته است!

شاهرخ رضایی یک دوره بیماری سخت را گذرانده است! او تومور مغزی داشته است تا جایی که مجبور به جراحی شده است! بیماری او بهبود یافته است و در حال حاضر در سلامت کامل بسر می برد.

شاهرخ رضایی در مرحله دوم فصل دوم برنامه استعدادیابی عصر جدید عصر جدید شعبده بازی جدیدی به نمایش گذاشت و توانست نظر مثبت ۴ داور را به دست آورد! او به عنوان چهارمین اجرای قسمت پنجم از دور دوم عصر جدید به روی صحنه رفت. مجموعه شعبده‌ هایی با پیرنگ ” پرواز “؛ از خونه ‌ای جادویی تا غیب کردن کله مرد سیاهپوش!

زندگی شخصی شاهرخ رضایی

شاهرخ رضایی متاهل می باشد و ازدواج کرده است؛ او صاحب دو فرزند می باشد و همسر وی هم مسئول امور بین الملل و مترجم کمپانی بلک مجیک هستند.

شاهرخ رضایی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/shahrokhrezaye/?hl=en

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا