شرایط دریافت وام خرید مسکن بانک ملی در سال ۱۴۰۰ + قسط وام

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره شرایط دریافت وام خرید مسکن بانک ملی در سال ۱۴۰۰ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. یکی از راه ‌های خرید خانه ، دریافت وام مسکن است. با در نظر گرفتن نوسانات ارزی و همچنین جو حاکم در بازار مسکن، بهتر است هر موقع پول خرید خانه جمع شد به سرعت خرید خانه را انجام دهید. در ایران سال‌ ها است که بانک مسکن و دیگر بانک ‌ها تسهیلاتوام مسکن یکم را با شرایطی مشخص و تعریف شده به درخواست ‌کنندگان اعطا می ‌نماید.

وام خرید مسکن بانک ملی

دقت داشته باشید بخشی از شرایط دریافت وام مسکن مشابه باقی وام‌ ها است. برای دریافت وام مسکن باید ۱۸ سال تمام داشت و مبلغ درآمد خالص شما در فیش حقوقی باید به اندازه‌ ای باشد که بانک مطمئن شود شما توانایی بازپرداخت اقساط را دارید. برخی از شرایط دریافت وام خرید مسکن به مرور زمان تغییراتی کرده است، از جمله اینکه در حال حاضر فقط افرادی می ‌توانند برای دریافت تسهیلات وام مسکن با افتتاح سپرده اقدام کنند که قبلا به هر طریق این کار را نکرده باشند.

در این میان بانک ملی نیز از جمله آن دسته از بانک ها می باشد که به پرداخت وام خرید مسکن اقدام نموده است. بد نیست بدانید بانک ملی ایران ، بزرگ ترین بانک ایرانی و به لحاظ قدمت، دومین بانک دولتی ایران، نخستین بانک تجاری ایران است که در سال ۱۳۹۵ شمسی با درآمدی بالغ بر ۳۶۴٫۶۵۷ میلیارد ریال، از نظر میزان درآمد سالیانه، به‌ عنوان بزرگ ترین شرکت ایرانی معرفی شده ‌است! بانک ملی ایران تا پایان سال مالی ۱۳۹۵ شمسی با دارایی خالص ۷۶٫۶ میلیارد دلار و شبکه گسترده ‌ای از ۳٫۳۲۸ شعبه بانکی، به عنوان بزرگ ترین بانک ایران بر پایه میزان دارایی ‌ها شناخته شد.

تسهیلات خرید مسکن بانک ملی

حساب سپرده لازمقرض الحسنه
مدت زمان خواب سپرده۱۲ ماه
میزان سپرده۱۰۰۰۰۰۰
سود
۱۷ ٪
نیاز به سپرده
دارد.
حداکثر زمان بازپرداخت۱۲۰ ماه
نوع ضمانت
سند ملک

(در طرح ویژه مسکن بانک ملی، سند ملکی وثیقه شما می باشد. )

سقف وام
۶۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

در این طرح تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان (۱۰۰ میلیون تسهیلات مسکن زوجین و ۲۰ میلیون تسهیلات جعاله) تسهیلات خرید و یا ساخت مسکن در اختیار متقاضیان می‌  گذارد.

نام وام
اوراق مسکن ملی
مسدودی سپردهندارد.
وام خرید مسکن بانک ملی

اما درباره شرایط و مقررات وام خرید مسکن بانک ملی بد نیست بدانید:

  • طبق اعلام بانک ملی رقم تسهیلات جعاله برای هر نفر حداکثر ۱۰ میلیون تومان (۲۰ برگ اوراق) و برای زوجین حداکثر ۲۰ میلیون تومان (۴۰ برگ اوراق) خواهد بود که با نرخ سود ۵/۱۷ درصد و دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه خواهد بود. هریک از متقاضیان تسهیلات مسکن می ‌توانند به ‌صورت هم ‌زمان از تسهیلات جعاله بانک ملی نیز استفاده کنند.
  • امکان خرد و فروش این اوراق در بازار فرابورس و از طریق شرکت ‌های کارگزاری طبق مقررات سازمان بورس اوراق بهادار امکان پذیر است. همچنین در شعب بانک ملی امکان نقل و انتقال این اوراق برای اشخاص حقیقی و حقوقی دارنده حساب امکان‌پذیر است.
  • طبق ضوابط و مقررات اعلام‌شده از سوی بانک ملی، مشتریان می‌ توانند به‌صورت هم‌زمان و یا بافاصله زمانی، بیش از یک حساب سپرده سرمایه ‌گذاری خاص گواهی مسکن را در شعب مختلف بانک ملی به نام خود افتتاح و بر اساس نوع طرح اوراق حق تقدم را دریافت کنند.
  • اوراق حق تقدم از زمان صدور به مدت ۲ سال اعتبار دارد و حداکثر تا یک ماه پس از مهلت انقضا امکان دریافت تسهیلات با اوراق وجود دارد و بعدازآن، بانک ملی هیچ ‌گونه تعهدی در قبال مشتری ندارد و اوراق باطل می ‌شود.

همچنین در انتها و درباره جزئیات این وام بد نیست بدانید موارد زیر را بدانید:

قسط وام۱,۰۴۲,۷۸۶ تومان
کل سود وام۶۵,۱۳۴,۳۰۹ تومان
مجموع رقم وام و سود۱۱۲,۶۲۵,۰۰۰ تومان

 

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا