شرایط دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی برای خرید کالا در بانک های مختلف

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره شرایط دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی برای خرید کالا در بانک های مختلف خواهیم داشت! با ما همراه باشید. این روزها بانک‌ ها تسهیلاتی تا سقف ۲۰ میلیون تومان برای خرید کالا می ‌دهند؛ البته گرفتن این وام با شرایطی که شبکه بانکی برای آن تعریف کرده است، بسیار سخت و دشوار است!

دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی

اما برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی برای خرید کالا به چه نیاز داریم؟

به دو ضامن نیاز داریم؛ یکی کارمند رسمی با قرارداد استخدامی و نامه کسر از حقوق؛ یکی دیگر هم کاسب معتبر دارای چک که اعتبار بانکی خوبی هم داشته باشد. خودتان هم باید شاغل باشید. به اندازه تسهیلات و سودتان هم باید سفته بدهید! چند ماهی هم باید در بانک موردنظر حساب داشته باشید. اعتبارتان نیز چک می ‌شود تا تاریخچه‌ تان بدحسابی با شبکه بانکی یا چک برگشتی را نشان ندهد. بخشی از تسهیلات را هم باید سپرده‌ گذاری کنید و تا پایان مدت بازگشت اقساط به آن دست نزنید! فقط هم باید کالای ایرانی بخرید. لازم است فاکتور آن را هم ارائه دهید و…

بانک ‌های آینده، شهر و ایران‌ زمین تسهیلات را تا سقف ۲۰ میلیون تومان، با سود ۱۸ درصد و در مدت بازپرداخت ۳۶ ماهه برای خرید کالا پرداخت می ‌کنند.

برای دریافت وام از بانک آینده لازم است حتما شاغل باشید و یک ضامن با نامه کسر از حقوق هم در اختیار بانک قرار دهید؛ اما در دو بانک شهر و ایران‌ زمین نیاز به دو ضامن دارید؛ یکی با چک و دیگری با نامه کسر از حقوق.

در بانک ایران ‌زمین لازم است علاوه بر این دو ضامن، معادل وام و سود آن، سفته هم بدهید. ۳۰ درصد وام را نیز باید سپرده داشته باشند. در ضمن حتما هم باید با این تسهیلات کالای ایرانی بخرید و فاکتور ارائه دهید. در بانک شهر نیز باید حداقل سه ماه از سپرده‌ گذاری شما گذشته باشد و اعتبار خوبی در شبکه بانکی داشته باشید.

در کنار همه این ‌ها، این وام ‌ها را با هر مبلغی که بخواهید بگیرید فقط از یک بانک و یک ‌بار می ‌توانید دریافت کنید.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا