شرایط دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی برای خرید کالا در بانک های مختلف

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره شرایط دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی برای خرید کالا در بانک های مختلف خواهیم داشت! با ما همراه باشید. این روزها بانک‌ ها تسهیلاتی تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای خرید کالا می ‌دهند؛ البته گرفتن این وام با شرایطی که شبکه بانکی برای آن تعریف کرده است، بسیار سخت و دشوار است!

دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی

اما برای دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی برای خرید کالا به چه نیاز داریم؟

به دو ضامن نیاز داریم؛ یکی کارمند رسمی با قرارداد استخدامی و نامه کسر از حقوق؛ یکی دیگر هم کاسب معتبر دارای چک که اعتبار بانکی خوبی هم داشته باشد. خودتان هم باید شاغل باشید. به اندازه تسهیلات و سودتان هم باید سفته بدهید! چند ماهی هم باید در بانک موردنظر حساب داشته باشید. اعتبارتان نیز چک می ‌شود تا تاریخچه‌ تان بدحسابی با شبکه بانکی یا چک برگشتی را نشان ندهد. بخشی از تسهیلات را هم باید سپرده‌ گذاری کنید و تا پایان مدت بازگشت اقساط به آن دست نزنید! فقط هم باید کالای ایرانی بخرید. لازم است فاکتور آن را هم ارائه دهید و…

در بانک سپه ، ملت ، صادرات ، کشاورزی ، اقتصاد نوین و موسسه اعتباری کوثر می ‌توان تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات به صورت کارت اعتباری برای خرید کالاهای بادوام گرفت. سود این تسهیلات ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت ۳۶ ماهه است!

از جمله شرایط دریافت این نوع وام این است که اولا شخص وام‌ گیرنده باید شاغل باشد، دوما دو نفر که یکی کارمند دولتی و دارای نامه کسر حقوق باشد و دیگری کاسب معتبر و صاحب چک باشد، برای شما ضمانت کنند. البته این بانک ‌ها در برخی جزئیات شرایط متفاوتی دارند؛ مثلا در بانک اقتصاد نوین لازم است حداقل ۲۵ درصد و در موسسه اعتباری کوثر حداقل ۱۵ درصد میزان تسهیلات را سپرده ‌گذاری کرده باشید. در بانک ملت نیز با توجه به میزان وامی که می ‌گیرید، ضامن لازم دارید. به این صورت که برای دریافت تا ۱۵ میلیون تومان به یک ضامن، از ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان به دو ضامن و ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان به دو ضامن و سند نیاز دارید.

بانک سپه نیز تسهیلات خود را محدود به خرید از تعداد خاصی از فروشگاه ‌ها که خود معرفی می ‌کند، کرده است. ضمنا تسهیلات دریافتی از سه بانک سپه، کشاورزی و اقتصاد ‌نوین مخصوص خرید کالای ایرانی است و لازم است فاکتور خرید محصولات داخلی ارائه شود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا