شهروز دل افکار بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره شهروز دل افکار بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه به ‌نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. شهروز دل ‌افکار ، بازیگر سینما و تلویزیون در آثاری همچون فیلم سینمایی ” خوب بد جلف ” به کارگردانی پیمان قاسم خانی و به تهیه‌ کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری ، سریال شبکه نمایش خانگی ” قورباغه ” و فیلم سینمایی ” زرد ” به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی ‌زاده و به تهیه‌کنندگی کامران مجیدی فعالیت داشته است.

شهروز دل افکار جزو نسل بازیگر جوان تئاتری است که در سال های اخیر حضور موفقی در بازیگری داشته است و در جشنواره تئاتر فجر چندی پیش نیز برای بازی در نمایش باد شیشه را می لرزاند به کارگردانی مصطفی کوشکی از بخش تازه های تئاتر جایزه بهترین بازیگر مرد را به دست آورد!

شهروز دل افکار با بازی در نمایش وقتی ما برگردیم دوپای آویزان مانده به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی در نقش عاصم توانست بازی متفاوتی در یک نمایش رئالیسم جادویی ارائه کند؛ کاراکتری که به خاطر گناه کرده در ناکجا آبادی خود را ایزوله کرده است و سال قبل هم در نمایش تخلفک میزانسیک سهراب در نقش یک پیرمرد شخصیتی جذابی را ایفا کند.

شهروز دل افکار در نمایش کمدی رومانتیک رویای یک نیمه شب تابستان شهروز دل افکار جزو نسل بازیگر جوان تئاتری است که در سال های اخیر حضور موفقی در بازیگری داشته است.

اما درباره آغاز فعالیت های هنری وی بد نیست بدانید وی در سال ۱۳۸۹ شمسی و برای اولین بار در تلویزیون، در سریال توماج به کارگردانی احسان عبدی ‌پور، امیر صدرایی، مصطفی مصطفوی و احمد حسین‌ خانی به ایفای نقش پرداخت. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی وی مانند فیلم خوب بد جلف، بیشتر نبود، اما تجربه خوبی برای شهروز دل‌ افکار محسوب می‌ شود و همکاری با هنرمندانی همچون علی اکبر فرجی ، فرشته صدرعرفایی ، ایرج صغیری و مریم بوبانی را به همراه داشت.

شهروز دل‌ افکار در سال ۱۳۹۴ شمسی دوره‌ ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم شهروز دل‌ افکار در این سال، بازیگری در فیلم خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسم خانی و به تهیه‌ کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری بود! وی توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خود را میان مخاطبان سینما مطرح کند. وی توانست با بازی در فیلم خوب بد جلف ، تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر حمید فرخ ‌نژاد ، پژمان جمشیدی ، سام درخشانی و بیژن امکانیان بر تجارب او افزود.

یکی از ویژگی‌ های حرفه ‌ای شهروز دل ‌افکار آن است که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است! شهروز دل افکار را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم، چرا که ۷۵% آثار وی سینمایی و ۲۵% آثار وی تلویزیونی است. در واقع شهروز دل ‌افکار از مجموع ۴ اثری که در کارنامه ی هنری خود دارد، در ۳ اثر در سینما با نام‌ های فیلم زرد، فیلم بی نامی و فیلم خوب بد جلف به ایفای نقش پرداخته است و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال توماج بازی کرده است.

شهروز دل افکار در اینستاگرام

https://www.instagram.com/shahroozdelafkar

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا