شهریار مغانلو بازیکن تیم فوتبال سانتا کلارا پرتغال کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره شهریار مغانلو بازیکن تیم فوتبال سانتا کلارا پرتغال خواهیم داشت! با ما همراه باشید. شهریار مغانلو ، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پیکان و آقای گل دو فصل پیش لیگ آزادگان که پیش از اتمام لیگ نوزدهم با پیشنهاد خارجی مواجه شده بود، سرانجام با رفع موانع سفر خود به پرتغال،  تهران را ترک کرد تا بتواند فصل آینده در قامت لژیونر به کار خود ادامه دهد!  وی قرار است پس از ورود به پرتغال، در تست ‌های پزشکی تیم سانتاکلارا حضور پیدا کند و سپس پروسه امضای قرارداد او طی خواهد شد.

باشگاه مقصد شهریار مغانلو ، سانتاکلارا (Clube Desportivo Santa Clara) است که در لیگ برتر پرتغال حضور دارد. تیم سانتا کلارا فصل قبل در رده نهم لیگ پرتغال قرار گرفت. این باشگاه در سال ۱۹۲۷ میلادی تاسیس شده است. تولیدکننده کیت ورزشی باشگاه شرکت آدیداس و حامی اصلی باشگاه گروه مالی بنیف (شرکت خدمات مالی پرتغالی) است.

مبلغ قرارداد شهریار مغانلو طبق شنیده ها ۱۸۰ هزار یورو  است که از این مبلغ، هشتاد هزار یورو به پیکان می رسد که با نرخ کنونی یورو نزدیک دو میلیارد و ششصد میلیون تومان می شود که برای تیم پیکان مبلغ خیلی خوبی است!

شهریار مغانلو ۲۵ ساله (۳۰ آذر ماه سال ۱۳۷۳ شمسی) و اهل شهر زنجان، با چند پیشنهاد داخلی هم مواجه شده بود (پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی تبریز)! اما تصمیم گرفت تا ادامه فوتبال خود را در پرتغال ادامه دهد و با بازیکنانی چون مهدی طارمی ، امیر عابدزاده و احتمالا علی علیپور باید رقابت‌ کند. با اضافه شدن شهریار مغانلو در سانتاکلارا و حضور احتمالی علی علیپور در تیم ماریتیمو تعداد لژیونر های ایرانی لیگ پرتغال به عدد چهار خواهد رسید.

جالب است بدانید پس از درخشش مهدی طارمی و مهرداد محمدی در لیگ پرتغال ، تمایل باشگاه های پرتغالی به جذب بازیکن ایرانی زیاد شده است!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا