شهید مصطفی نوروزی که بود؟ + نحوه شهادت وی

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره شهید مصطفی نوروزی و نحوه شهادت وی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. شهید مصطفی نوروزی اهل روستای ولیک چال منطقه دودانگه شهرستان ساری یکی از شهدای اطلاعات بود که در سیستان و بلوچستان همراه شهید مهدی جهان ‌تیغ از سیستان و بلوچستان و شهید مهدی جعفری از استان فارس در حین انجام اقدامات اطلاعاتی بر روی یکی از باندهای جرایم سازمان ‌یافته به شهادت رسیدند.

لازم به بیان است پیکر پاک شهید مصطفی نوروزی پس از سه روز تفحص در دریای عمان به همراه دو تن از همرزمان خود پیدا شد و به زادگاه خود بازگشت. پیکر مطهر شهید مصطفی نوروزی ، شهید مدافع امنیت و سرباز گمنام امام زمان (عج) دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۹ شمسی به صورت خودرویی و با حضور مردم در ساری تشییع شد و در گلزار شهدای ملامجدالدین خاکسپاری شد.

همچنین در پیام آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در پی شهادت شهید امنیت مصطفی نوروزی آمده است:

صلوات و سلام خدا بر شهیدان خدایی و بلاجویان دشت کربلایی که مشعل توحید، عزت و استقلال را با خون خود فروزنده و تابنده نگه داشتند و پرنده‌ تر از مرغان هوایی از فرش زمین به عرش الهی و مقام عندالربی پر کشیدند. صلوات بر شهیدان گمنام و مظلوم امام زمان (عج) که با ایثار خود، این فروغ خاموش نشدنی را مدد رسانده و ذخیره‌ های معنوی ملت را با شکوهی هر چه تمام‌ تر همچون جان شیرین محافظت و مراقبت کردند و و سلام بر ارواح طیّبه شهید مصطفی نوروزی و دو تن از یاران همرزمش که برای حفظ امنیت ایران اسلامی از جان گذشتند و بار دیگر فضای زندگی را معطر و جان زندگان را سیراب کردند.

مازندران در دوران دفاع مقدس و انقلاب، ۱۰۴۰۰ شهید تقدیم نظام کرده است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا