شیوا صفایی مدل ایرانی ‌الاصل و همسر نیلز هولینگ موزیسین آمریکایی کیست؟ + اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره شیوا صفایی مدل ایرانی ‌الاصل و همسر نیلز هولینگ موزیسین آمریکایی و همچنین ابنستاگرام وی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. شیوا صفایی مدل ایرانی‌ الاصل و یک سرمایه گذار، بازیگر و یک بیزینس وومن موفق متولد ۲۶ آگوست سال ۱۹۸۰ میلادی در ایران می باشد.

جالب است بدانید وی در کشور نروژ بزرگ شده است؛ و سپس در سن ۱۸ سالگی همراه با خانواده خود ایالات متحده آمریکا و لس آنجلس مهاجرت کرد! او دو برادر به نام ‌های شاهین و شایان دارد که در زمینه‌ ی فیتنس فعالیت می ‌کنند.

در مدت زمانی که در لس آنجلس زندگی می کرد، کمپانی خود را تاسیس کرد! وی در این کمپانی بیش از ۱۱ سال کار کرد! او در برنامه تلوزیونی Second Wives Club  به ایفای نقش می پردازد.

بد نیست بدانید صفایی ، نامزد سابق محمد حدید، پدر جی جی حدید و بلا حدید بود! محمد حدید ، میلیاردر ۷۱ ساله از صفایی به دلیل اختلافات خانوادگی جدا شد! محمد حدید ، فلسطینی الاصل و پدر مدل‌ های معروف لباس یعنی جیجی حدید ۲۴ساله و بلا حدید ۲۳ ساله است! او همچنین سه فرزند دیگر به نام ‌های آنا ۳۴ ساله، مارییل ۳۹ ساله و انور ۲۰ ساله دارد!

شیوا صفایی و محمد حدید

اما به تازگی صفایی و نیلز هولینگ ، موزیسین ۲۷ ساله آمریکایی با انتشار تصاویری در صفحات اینستاگرام خود، خبر نامزدی ‌شان را اعلام کردند! لازم به بیا است چیزی در حدود ده ماه از شروع رابطه عاشقانه شیوا صفایی و نیلز هولینگ می‌ گذرد.

شیوا صفایی و نیلز هولینگ

نیلز هولینگ در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ” دختر رویاهایم به پیشنهاد ازدواج من بله گفت. تا ابد دوستت خواهم داشت. “

صفایی هم در اینستاگرام خود نوشت: “ خوشحال ‌ترین دختر روی زمین هستم. “

شیوا صفایی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/shivasafai

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا