صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در سریال نون خ ۳ کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در سریال نون خ ۳ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در سریال نون خ ۳ به کارگردانی سعید آقاخانی و به نویسندگی امیر وفایی کار خود را در سینما و تلویزیون با بازی در این سریال تلویزیونی آغاز کرده است.

صهبا شرافتی در اصل نقش خانمی را دارد که رفتارهای مردانه دارد و از مترجمی تور گردشگری تا رتق و فتق کردن امور خانه نورالدین خانزاده با بازی سعید آقاخانی اغلب در دست روناک است! جالب است بدانید وی اصالتا کرد زبان (کرد کردستان و سقز) می باشد.

صهبا شرافتی متولد شهر تهران است و از ابتدای تولد در تهران بوده است و در آنجا نیز بزرگ شده است و در حال حاضر نیز در شهر تهران هم زندگی می کند! وی در مصاحبه ای در پاسخ به این سوال که به طور معمول در سریال های چند فصلی تعداد زیادی بازیگران اضافه و حذف می شوند. در سریال نون خ در فصل دوم، یکی از دختران نورالدین خانزاده از قصه حذف شد و شخصیت روناک که شما آن را ایفا می کنید به کار اضافه شد! چطور شد که به این سریال پیوستید؟ می گوید: قبل از این سریال هیچ کار تصویری نداشتم که بخواهم از آن نام ببرم و نون اولین کار حرفه ایم به شمار می رود. همان زمان که از تعدادی بازیگر کرد زبان تست بازیگری می گرفتند من هم به دفتر آقای آقاخانی رفتم و تست دادم و پذیرفته شدم و قرار شد در فصل دو به عنوان روناک خواهر زاده نورالدین خانزاده حضور داشته باشم!

وی درباره نقش روناک در سریال نون خ ۳ می گوید: قطعا جذبه ای که روناک برای صحبت کردن به کار می برد، دفاع از کسانی که با آنها زندگی می کند از جمله دایی و دختر دایی ها و خانم های روستا این شخصیت را جذاب تر کرده است! روناک از نیمه داستان به بعد طی اتفاق هایی که رخ می دهد، مترجم گردشگرها می شود و همین موضوع نیز رگه های کمدی را به داستان اضافه کرده است.

بازی در فصل دوم سریال نون خ اولین تجربه کار حرفه ای من به حساب می آمد. یک طورهایی می شود گفت موهبتی الهی بود که توانستم با آقای سعید آقاخانی همکاری کنم، آنهم در سریالی مناسبتی و آنهم نوروزی. زمانی که به این گروه اضافه شدم خیلی تجربه نداشتم و از تک تک بچه ها مخصوصا آقای سعید آقاخانی یاد گرفتم و تجربه اندوختم. همه دوستان به من کمک کردند و هر لحظه از این سریال درس بازیگری بود که جا دارد همین جا از ایشان تشکر و قدردانی داشته باشم. آنچه امروز شما از روناک می بینید را مدیون آقای سعید آقاخانی هستم.

صهبا شرافتی در پاسخ به این سوال که آیا در زندگی شخصی چقدر رفتارهایتان زنانه و چقدر مردانه و شبیه به روناک است؟ می گوید: کمی رفتارهای مردانه دارم. ما از زن بودن فاصله نمی گیریم، اما یاد می گیریم که در کجا زنانه و در کجا مردانه رفتار کنیم و این خیلی مهم است. اگر دقت کرده باشید روناک هم در فصل قبلی وقتی خانم ها را می دید زنانه رفتار می کرد و تُن صدایش را پایین می آورد، اما در مقابل افرادی که باید قاطعانه رفتار می کرد تن صدایش را بالا می برد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا