فال تاروت دی ماه ۱۴۰۲ | طالع بینی آنلاین تاروت

به جرات میتوان گفت فال تاروت پرطرفدارترین فال در میان انواع مختلف فالهاست که با توجه به تعداد بالا و تنوع کارتها و تصاویر، اطلاعات کاملی را در مورد گذشته، حال و آینده ارائه میدهد. در فال تاروت مجموعه‌ای از کارتهای بازی وجود دارد که این کارتها از نیمه قرن ۱۵ ام میلادی در قسمتهای مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای ورق بازی گروهی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

فال تاروت

🐲 فروردین 🐲

کارت: اژدهای سفید

نماد: چیزهای ناشناخته : کارت اژدهای‌سفید از عوامل و چیزهای ناشناخته در پیشگویی شما خبر می‌دهد. اگرچه این عوامل ناشناخته فراتر از درک و دید ما هستند؛ اما این عوامل می‌توانند بر زندگی شما تأثیر داشته باشند.

🐲 اردیبهشت 🐲

کارت: گل ارکیده

نماد: تزکیه و پالایش : کارت گل ارکیده از تجربه‌ای نادر و کمیاب که مثبت و مفید نیز می‌باشد، خبر می‌دهد. از این تجربه لذت ببرید!

🐲 خرداد  🐲

کارت: فصل پاییز

نماد: کشاورز : کارت کشاورز، نشان‌دهنده‌ی پاداشی است که در نتیجه‌ی کار و تلاش زیاد حاصل می‌شود. بنابراین او نتیجه‌ی کاشت و داشت محصولاتش را درو می‌کند.

🐲 تیر 🐲

کارت: حلقه

نماد: سنگ زمرد یا جید : کارت زمرد به سخت‌کوشی و تلاشی اشاره می‌کند که به نتایج چشمگیری منتهی می‌شود. بسیاری بر این باور هستند که این سنگ “سنگ جاویدان” است. بنابراین، این کارت نشان‌دهنده‌ی روابط مستحکم و پایدار، زندگی طولانی، باور و ارزشهای اصولی نیز می‌باشد.

 🐲 مرداد 🐲

کارت: حلقه

نماد: ققنوس، پرنده ای افسانه ای : کارت ققنوس بر شادی و لذت بسیار اشاره می‌کند. همانطور که گفته شده، ققنوس پرنده‌ای افسانه‌ای است که از خاکسترش دوباره متولد می‌گردد، بر همین اساس کاشی ققنوس بر بهبودی و بازگشت قطعی پس از دوران رکود اشاره می‌کند.

🐲 شهریور 🐲

کارت: عصا

نماد: سیمان : کارت سیمان نشان‌دهنده‌ی نیاز به استراحت و آرامش می‌باشد.

🐉 مهر 🐉

کارت: عصا

نماد: بهشت : کارت بهشت بر تکمیل و کمال دلالت می‌کند. این کارت بر زمانی اشاره دارد که شما قصد دارید هدف بعدی خود را شروع و عملی کنید.

🐉 آبان 🐉

کارت: بامبو

نماد: اردک : کارت اردک بر روابط مستحکم و پایدار اشاره دارد که با قدرت و اقتدار بر همه موانع و مشکلات غلبه می‌کند. این کارت همچنین نشان‌دهنده اعتماد و وفاداری نیز می‌باشد. صرف نظر از نوع رابطه و مشارکت، این کارت از رابطه‌ای سالم و قوی خبر می‌دهد.

🐉 آذر 🐉

کارت: بامبو

نماد: گل نیلوفر آبی: کارت نیلوفر آبی نشاندهنده زایش یا تولد دوباره است. از لحاظ معنوی این کارت می‌تواند بر این امر دلالت داشته باشد که شما در حال رسیدن به درک بالاتری از جایگاه خود در جهان هستی هستید. از لحاظ فیزیکی این کارت می تواند از تولد نوزادی یا ظهور پروژه‌ای جدید خبر دهد. علاوه براین کارت نیلوفر آبی از بازسازی و ترمیم نیز سخن می‌گوید. بنابراین ممکن است این کارت بر زمان بهبودی، بعد از سختی و دشواری نیز دلالت داشته باشد.

🐉 دی 🐉

کارت: باد جنوبی

نماد: آتش : کارت باد جنوبی به عنوان نشانه و علامتی مثبت در پیشگویی تعبیر می‌شود. این کارت تقریباً برای هر مشکلی از پایانی رضایت‌بخش خبر می‌دهد.

 🐉 بهمن 🐉

کارت: اژدهای سرخ

نماد: مرکز : کارت اژدهای‌سرخ، نشان‌دهنده‌ی موفقیت و تحقق اهداف و آرزوهای شما می‌باشد.

🐉 اسفند 🐉

کارت: حلقه

نماد: مروارید : کارت مروارید به زندگی مجلل و با شکوه و رسیدن به پول و ثروت فراوان اشاره دارد. کاری که شما باید انجام دهید این است که بین روح و جسم خود هماهنگی و تعادل برقرار کنید. 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا