فال ماهانه مخصوص دی ۱۴۰۲

در این پست از جدول یاب فال ماهانه مخصوص دی ۱۴۰۲ آمده است. دوست عزیزی که دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! خصوصیات کلی متولدین‌ دی ماه‌؛ مسئولیّت زیاد، دشمن ولخرجی و اسراف، حسابگر، مخالف تجمّلات، صاحب شأن و مقام، سازمان دهنده خوب، تقریباْ سیاستمدار، کوشا و مطمئن و خونسرد، تودار، مالک همسر خود، حسود و بدبین، متنفّر از طلاق، دارای عدم اعتماد به نفس کافی، قدرت طلب، خانواده دوست، خشک، ولی مهربان، خشن، دارای زبان نیش دار، شاد و با نشاط، دارای باطن خروشان، غیر قابل گذشت، قدر شناس، گاهی اوقات خجالتی، باانضباط، بد اخم و بد عنق، دارای حافظ ه. قوی، زود سر کار می‌آید و دیر می‌رود، از تنبلی بیزار است، اهل دکتر و دارو، خونسرد و مداوم، ثابت قدم، خودکار، مذهبی، شنونده خوب و گاهی اوقات لجباز. با فال ماه دی در زیر همراه شوید.

فال ماهانه خرداد 1400
فال ماهانه

🎒 #فروردین : فردی مهربان و نوع دوست هستید که همواره در صدد کمک به دیگران است. بردباری و تحمل شما بسیار زیاد است و انسانی ایثارگر و از خود گذشته هستید.

🎒#اردیبهشت : به زودی صاحب بچه می شوید. یا یکی از حیوانات خانگی تان بچه می زاید. احتمالا یک مسافرت دریایی در پیش دارید که به سرزمینهای دوردست است.

🎒 #خرداد : به زودی از شما خواسته می شود که در یک عمل متهورانه شرکت کنید. شجاع باشید و به کمک دیگران بشتابید.

🎒 #تیر : شانس به شما روی می آورد و به موفقیت مالی می رسید. ولی در زمینه عشق و احساسات دچار مشکل می شوید و نمی دانید چه تصمیمی بگیرید. با دیگران مشورت کنید.

🎒 #مرداد : با دیگران دچار اختلاف شده اید و کار به درگیری و کشمکش کشیده است. مراقب باشید. سعی کنید با بحث و گفتگو موضوع را فیصله دهید.

🎒#شهریور : احساسات و عوارضی پر شور و حرارت دارید. امیدوار باشید, به هدف خود نزدیک می شوید.

🎒 #مهر : نماد جر و بحث و مشاجره . با دیگران به اختلاف می رسید و به جدل و دعوا می پردازید. ولی باید سعی کنید زیاد شعله ور نگردد و با درایت خود اوضاع را آرام کنید و به رفع اختلاف بپردازید.

🎒 #آبان : به فکر جمع کردن مال هستید و دچار خساست می شوید. به خاطر همین خصوصیت نیز از جانب دیگران طرد می شوید. در رفتار خود تجدید نظر کنید.

🎒 #آذر : برنامه ریزی شما ثمر می دهد و بالاخره به موفقیت می رسید. در معامله ای که سرمایه گذاری کرده بودید شانس می آورید و سود خوبی نصیبتان می شود. 

🎒 #دى : به شما نیرنگ می زنند و به دنبال بی اعتبار کردن شما هستند. از دوستان ناباب دوری کنید و با عقل و منطق به کارهای خود بپردازید. احتیاط را از دست ندهید.

🎒 #بهمن : برنامه ریزی شما ثمر می دهد و بالاخره به موفقیت می رسید. در معامله ای که سرمایه گذاری کرده بودید شانس می آورید و سود خوبی نصیبتان می شود.

🎒 #اسفند :از چاپلوسی و ریاکاری بعضی از دوستان خود بهراسید. آنها با چرب زبانی و زرنگی می خواهند از شما سو استفاده کنند. اگر مراقب نباشید به دردسر و گرفتاری می افتید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا