فال ابجد دی ماه ۱۴۰۲ | طالع بینی چوب آنلاین

در این مطلب فال ابجد مخصوص آبان ماه را می خوانید. با ما همراه باشید. ابجد علمیست که بر پایه علم اعداد و حروف قرار گرفته است به طوری که در این علم هر عدد را حرفی و هر حرفی را عددیست مثلا ابجد نام حضرت علی عدد ۱۱۰ می باشد . در علم ابجد فال ابجد گرفتن و پیش بینی دقیق اینده تنها بخشی از کاربردهای این علم است که ما از بیان دیگر کاربردهای ان به دلیل امکان سوء استفاده معذوریم بالاترین نماد ان « لوح محفوظ » است  و بزرگترین دانشمند در این زمینه حضرت زهرا سلام ا… علیها است که علوم ایشان به صورت صحیفه فاطمیه به همراه لوح محفوظ نزد امام زمان قرار دارد و تا زمان ظهور در نزد ایشان محفوظ خواهد ماند.

فال ابجد
فال ابجد

🎒 #فروردین :نشان طول عمر. زندگی طولانی و توام با سلامتی خواهید داشت. هرچند که همیشه باید مراقب سلامتی خود باشید و از خطر دوری کنید.

🎒#اردیبهشت :نشانه بهم خوردن رابطه است. مراقب حرف زدن و شوخی کردن خود با دیگران باشید و به آنها بیشتر احترام بگذارید تا اختلاف و درگیری بوجود نیاورید.

🎒 #خرداد :بر اثر لجاجت و تندخویی شما جر و بحث شدیدی در زندگیتان رخ می دهد. مواظب حرف زدن خود باشید.

🎒 #تیر :احساسات و عواطفی پر شور و حرارت دارید. امیدوار باشید, به هدف خود نزدیک می شوید.

🎒 #مرداد : به کمک خلاقیت خود می توانید در کار خود به موفقیتهای چشمگیری دست پیدا کنید. احتمالا صاحب فرزند خواهید شد و خبرهای شاد کننده ای دریافت می کنید.

🎒#شهریور : دچار گرفتاری یا بیماری شده اید و تنها راه علاج آن روز آوردن به ورزش است.

🎒 #مهر :نشانه ای از عدالت و انصاف. در رفتار و کارهای خود باید عدل و انصاف را رعایت کنید تا به نتیجه برسید.

🎒 #آبان : کار و تلاش پیگیرانه و توام با خلاقیت شما به ثمر می رسد و در ازای آن پاداش خوبی به شما داده می شود. باید به استعدادهای خود بیشتر ایمان بیاورید.

🎒 #آذر :اگر مرد هستید با زن زیبا و کدبانویی ازدواج می کنید. اگر زن هستید قدرت و نیروی شما افزایش می یابد و جای پایتان را محکم می کنید.

🎒 #دى :همواره در ناز و نعمت و راحتی زندگی کرده اید و همین امر باعث تن پروری و سستی شما شده است که می تواند مشکلاتی را برایتان بوجود آورد.

🎒 #بهمن : بر مشکلات و سختی ها غلبه می یابید و راه برایتان هموار می شود. در هر کاری که قدم جلو بگذارید, به موفقیت می رسید. از فرصت بدست آمده استفاده کنید وگرنه دیر خواهد شد.

🎒 #اسفند : از بصیرت و روشن بینی خاصی برخوردار هستید که می تواند راهنمای شما در کارهایتان باشد. این خصوصیت را در خود تقویت کنید تا به موفقیت برسید و پیشرفت کنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا