طراحی ناخن ساده و شیک در منزل

آیا شما هم عاشق لاک زدن هستید؟
یکی از تفریحاتتان برای تغییر روحیه همین لاک زدن و لذت بردن از تنوع رنگ های آن است؟
به دنبال طرح های ساده و آسان برای طراحی ناخن خود در منزل هستید؟
در این نوشتار سعی برآن داریم تا شما را با بهترین روش های موجود برای داشتن ناخن های زیبا آشنا کنیم تا در صورت کم بودن وقت تان یا به دلیل هزینه های زیاد سالن های زیبایی خودتان به راحتی ناخن های دست و پای خود را طراحی کرده و از نتیجه آن نهایت لذت را برده.

طراحی ناخن ساده و زیبا

برای داشتن ناخن های زیبا و منحصربفرد برای یک مهمانی از پیش تعیین شده نیاز است شما با جستجویی کوتاه در اینترنت و پیدا کردن طرح های مناسب با سلیقه خود از شر مدل های تکراری یا سخت راحت شوید و در کمترین زمان ممکن با ابزار کم و ساده به کار خود رسیدگی کنید تا ناخن هایی زیبا داشته باشید. برای داشتن ناخن های زیبا شما ابتدا باید لاک ها متنوع با رنگ های جذابی داشته باشید تا بتوانید از مدل های مختلف برای طراحی آن استفاده نمائید، فراموش نکنید برای این کار اگر لاک بر روی ناخن های خود دارید با پد لاک پاک کن آن را پاک کنید و علاوه بر پاک کردن ناخن هایتان از لاک برای تقویت آن نیز کمکی خواهید کرد.
لاک پاک کن ها انواع مختلفی دارند، با این حال با کاربری و عملکرد متفاوت، هدف یکسانی دارند و تمامی مدل‌های آن برای پاک کردن لاک از روی سطح ناخن ساخته شده‌اند.
یک لاک پاک کن خوب، محصولی است که در درجه نخست به ناخن ها آسیبی وارد نکند. به عبارت دیگر ترکیبات آن حاوی موادی باشد که سلامت ناخن ها را حفظ کند. علاوه بر این قدرت پاک کنندگی خوبی داشته باشد.
اگر قصد خرید لاک پاک کن دارید به شما سایت فروشگاهی الانزا را معرفی می کنیم تا با ورود به سایت خرید خود را در کمترین زمان ممکن انجام بدهید و پس از اطلاع از قیمت لاک پاک کن در صورت تمایل خرید خود را ثبت سفارش کرده و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

وسایل مورد نیاز برای طراحی ناخن

همانطور که گفته شد برای ایجاد طراح های مبتدی و زیبا شما نیاز یک سری ابزار ساده دارید که شامل:

    • فرچه برای گذاشتن نقطه: از مهمترین ابزارهای طراحی ناخن داشتن فرچه های باریک تا پهن است که برای نقطه گذاری یا ایجاد طرح های بسیار ضعیف استفاده می شود.
    • نگین های تزئینی: استفاده از نگین های تزئینی یکی از بهترین گزینه ها برای زرق و برق دار کردن ناخن ها است که بیشتر برای طرح های مجلسی کاربرد دارد.
  • استیکر طراحی ناخن: اگر به دنبال طرح های زیبا و مناسب با هر فصل یا شرایط هستید به شما استفاده از استیکرهای خاص را پیشنهاد می دهیم.
    • اکلیل های درخشان: بطورکلی اکلیل به دلیل درخشندگی و زیبایی که دارد برای بیشتر کردن جلوه دست های شما می شود استفاده شود و بسیار مورد پسند قرار خواهد گرفت.
    • انواع لاک: یکی از اصلی ترین موارد برای طراحی ناخن لاک است که در رنگ ها و مدل های مختلفی در دسترس شما قرار خواهد گرفت.
    • بیس و تاپ کت ناخن: اگر نگران شکنندگی و ضعیفی ناخن های خود هستید ما باید به شما بیس کت را معرفی کنیم که برخلاف اسم عجیب و غریبی که دارد خیلی کار با آن سخت نبوده و پس از آن برای طراحی ناخن ها و آمادگی ناخن بهتر است از تاپ کت استفاده کنید.
  • سوهان: یکی از ابزارهای لازم برای تغییر سایز و اندازه به همراه شکل ناخن ها سوهان ناخن است که از ابزارهای مهم مرتب بودن ناخن به شمار می رود و شما می توانید برای داشتن ناخن های زیبا و یک دست از سوهان برقی نیز استفاده کنید.
    قیمت سوهان برقی ناخن بسته به نوع خانگی و حرفه ای، فناوری و کارایی آن، سرعت و قدرت و شرکت سازنده آن متفاوت خواهد بود. با بررسی اطلاعات و کارایی محصول و با توجه به بودجه خود می توانید مدلی در خور نیازتان خریداری کنید.
    معمولا از مدل های ساده تر و معمولی این دستگاه برای سوهان کشیدن و مانیکور ساده در خانه و از مدل های حرفه ای ان که از تکنولوژی های پیشرفته تری برخوردارند و سری های بیشتری دارند، برای کار در سالن های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد.
    برای خرید سوهان برقی شما می توانید به سایت فروشگاهی مجموعه الانزا وارد شده و ثبت سفارش خود را انجام دهید و پس از مدتی کوتاه محصول مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

۳ مدل طراحی ناخن در منزل

  • طراحی ناخن آمبره در این روش شما پس از زدن لاک بیس بر روی ناخن های خود حال نوبت آن است که پس از خشک شدن آن پارچه را روی لاک رنگ دوم خود بفشارید و پس از آن بر حسب سلیقه خود بالا یا پائین ناخن خود فشار دهید و بگذارید خشک شود. شما در نهایت ناخن های زیبا و دو رنگ ملایم دارید که می توانید برای این دو رنگ می توانید از هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید.
  1. طراحی ناخن رنگ بازی: این طرح زیبا و جدید بسیار ساده خواهد بود و شما برای آن به یک لاک بیس سفید یا رنگ روشن خنثی برای یکنواخت کردن رنگ ناخن خود نیاز دارید، پس از آن از رنگ لاک های مورد نیاز خود بر روی یک سطح ریخته و پس از آن که رنگ های مورد نظر خود را انتخاب کردید و پخش کردید روی یک سطح، حال نوبت آن است که قلم موی خود را برداشته و سر آن را داخل رنگ فرو کرده و پس از آن روی ناخن خود از روی فاصله نگهداشته و با انگشت سبابه روی قلم مو ضربه زده و رنگ را بپاشید بر روی سطح سفید روی ناخن هایتان و با هر نگ همین کار را به نوبت انجام دهید که در نهایت ناخن های متفاوت و زیبا خواهید داشت.

نکته: سوالی که پیش می آید این است که من ناخن های شکننده و ضعیفی دارم که  با هر برخودی می شکند و بسیار ناراحت کننده است برای درمان آن چه کاری باید انجام بدهم؟ پیشنهاد ما تقویت کننده ناخن است.
بخش اصلی این محصولات را روغن های مغذی و طبیعی مانند روغن بادام شیرین، زیتون، جوانه گندم، جوجوبا و انواع ویتامین‌ها و پروتئین‌ها تشکیل می‌دهند. این مواد با نفوذ به ریشه و افزایش گردش خون، باعث رشد و تقویت ناخن می‌شوند.
در جواب به شما برای تقویت ناخن هایتان خرید تقویت کننده ناخن را پیشنهاد می کنیم که کمک بسیاری به شما برای تقویت ناخن هایتان می کند و با استفاده از آن در کمترین زمان ممکن نتیجه مطلوب را می بینید. به یاد داشته باشید که استفاده درست و اصولی از این محلول به شما در نتیجه گیری بسیار کمک خواهد کرد و در روتین روزانه باید تقویت ناخن هایتان را قرار دهید.

  1. طراحی ناخن کهکشانی: یکی از ساده ترین و زیبا ترین طرح های موجود در حال حاضر همین طرح کهکشانی است که بسیار آسان قابل اجرا است. برای انجام این روش شما نیاز است ابتدا یک لایه لاک مشکی روی ناخن های خود بزنید و پس از آن بگذارید خشک شود و لایه دوم رو هم مجددا بزنید و باز بگذارید خشک شود، پس از خشک شدن لاک دوم خود را روی یک پالت رنگی ریخته و پس از آن با یک تکه ابر داخل آن ریخته و روی ناخن خود فشار دهید و همین روال را برای چند رنگ دیگر نیز انجام بدهید و صبر کنید کاملا خشک شود. پس از خشک شدن لاک حال نوبت آن است با خلال دندان و لاک سفید لکه هایی روی سطح ناخن خود ایجاد کنید تا کهکشانتان کامل شود.

نتیجه گیری

برای طراحی ناخن های ساده و شیک در منزل شما می توانید به راحتی با خرید چند ابزار ساده ناخن های خود را تمیز و مرتب کرده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید، از آن جایی که انجام طراحی های ساده در منزل کار زمان بری نبوده و شما می توانید در کمترین زمان ممکن ناخن هایی زیبا داشته باشید. این طراحی های ساده نیازمند ابزارهایی از قبیل سوهان برقی، لاک ناخن، لاک پاک کن و … می باشد از فروشگاه اینترنتی الانزا (https://elanza.com/) تهیه نمایید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
اسماعیل سحاب
اسماعیل سحاب
3 سال قبل

مقاله بسیار خوبی خوبی بود، استفاده کردم

دکمه بازگشت به بالا