طرح ترنج بانک آینده چیست؟ + جزئیات وام خرید کالا بانک آینده

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره طرح ترنج بانک آینده و همچنین جزئیات وام خرید کالا بانک آینده خواهیم داشت! با ما همراه باشید. وام خرید کالا بانک آینده در قالب طرح ترنج از جمله طرح های جالب توجه بانک آینده می باشد که به مشتریان ارائه می‌ شود! بانک آینده به عنوان یک بانک تجاری خصوصی در سال ۱۳۹۱ شمسی و در پی ادغام بانک تات، موسسه مالی و اعتباری صالحین و همچنین موسسه مالی و اعتباری آتی تاسیس شد!

یکی از نکات جالب توجه بانک آینده با ۲۷۱ شعبه در سراسر نقاط کشور و ۳۹۰۰ نفر نیروی انسانی و ۲٫۹ میلیون نفر مشتری ، جذب بیش از ۱۲۲ هزار میلیارد تومان سپرده‌ است! مبلغی که معادل ۱۰ درصد کل سپرده‌ های جذب شده توسط کل بانک‌ های حاضر در ایران است!

اما درباره طرح ترنج بانک آینده بد نیست بدانید این بانک بر اساس این طرح، کارت اعتباری ترنج با مبلغ ۵۰ میلیون تومانی برای متقاضیان صادر می ‌کند. متقاضیان می‌ توانند بنا بر نیاز خود، کارت اعتباری ترنج ۱۵ یا ۳۰ میلیون تومانی هم از بانک آینده درخواست نمایند. این کارت تا ۳۰ روز اعتبار دارد و وام‌ گیرنده ظرف سی روز می ‌تواند از وام کالای خود استفاده کند!

نوع سپرده لازم برای دریافت وام خرید کالا از بانک آینده ، سپرده جاری می باشد و سود در نظر گرفته شده برای وام خرید لوازم ‌خانگی بانک آینده ، ۱۸ درصد است.

برای دریافت وام خرید کالا از بانک آینده، بایستی  سپرده گذاری نماییم؟

دقت داشته باشید برای استفاده از طرح ترنج بانک آینده ، نیازی به سپرده ‌گذاری و مسدودسازی سپرده وجود ندارد!

همچنین حداکثر زمان بازپرداخت برای اقساط وام در بانک آینده ، ۳۶ ماه یا سه سال معین شده است. شما اگر متقاضی وام ۵۰ یا ۳۰ میلیون تومانی وام خرید کالا از بانک آینده هستید، نیاز به دو ضامن شخصی دارید؛ و اگر متقاضی کارت اعتباری ۱۵ میلیون تومانی هستید، نیاز به یک ضامن شخصی دارید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا