کاندیدای طنز ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کیست؟ + فیلم

جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور بعد از پنج روز روند ثبت‌نام از داوطلبان حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: در مجموع این پنج روز ۵۹۲ نفر داوطلب در انتخابات ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۴۰ نفر خانم و ۵۵۲ نفر آقا بودند. وی درباره تحصیلات داوطلبین حضور در انتخابات ریاست جمهوری افزود: ۲۷۲نفر از ثبت‌نام‌کنندگان لیسانس و کمتر و ۳۲۰ نفر از آنان فوق‌ لیسانس به بالا بودند.

رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: ۸۹ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان زیر ۴۰ سال سن داشتند و افرادی که بین ۴۰ تا ۷۵ سال بودند هم ۴۹۵ نفر بوده و هشت نفر هم بالای ۷۵ سال سن داشتند. در دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری ۱۶۳۶ نفر ثبت‌نام کرده بودند این در حالی است که در دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری ۶۸۶ نفر آمده بودند که کاهش تعداد ثبت‌نام کنندگان به دلیل فضای عقلانیت ایجادشده است که کار طبق تأکیدات ماده ۳۵ انتخابات ریاست جمهوری که مستند به اصل ۱۱۵ قانون اساسی و مشخص کننده شرایط داوطلبین انتخابات است.

این ویدئو از سایت جدول یاب یک ثبت نام کننده ریاست جمهوری با خواندن شعری از حضرت سعدی نظریات خود را به نمایندگان منتخب اعلام می کند؟ من در انجمن حمایت حیوانات هستم . از حیوانات حمایتی نشده چه برسد به حقوق بشر. با کاندیدای طنز ریاست جمهوری ۱۴۰۰ همراه باشید.

 

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا