عبدالرضا امیراحمدی مجری محروم شده برنامه صبحگاهی شبکه اول سیما کیست؟ + اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره عبدالرضا امیراحمدی مجری برنامه صبحگاهی شبکه اول سیما و ماجرای ممنوع الفعالیت شدن وی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. عبدالرضا امیراحمدی ، مجری برنامه صبحگاهی شبکه اول صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در برنامه صبح امروز روز چهارشنبه ۸ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی غایب بود!

این مجری جنجالی روز گذشته از هواداران و باشگاه پرسپولیس عذرخواهی کرد! پس از این عذرخواهی شب گذشته این موضوع مطرح شده بود که این مجری به صورت موقت ممنوع الفعالیت شده است و با غیبت در برنامه صبح امروز (چهارشنبه ۸ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی) این شایعه داغ تر شد!

اما درباره جزئیات این ماجرا بعد نیست بدانید بعد از اظهارات عبدالرضا احمدی مجری شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در یک برنامه زنده تلویزیونی در خصوص قهرمانی های تیم فوتبال پرسپولیس تهران که موجب خشم و اعتراض هواداران این تیم شد، این مجری باسابقه در فضای مجازی کلیپی را منتشر کرد و از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

حتی شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بعد از واکنش هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران و مدیران این تیم مبنی بر تحریم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، شب گذشته مجبور به عذرخواهی از تیم فوتبال پرسپولیس و هواداران آن شد!

اما داریوش دلیری ، تهیه کننده برنامه صبحگاه شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، درباره این برنامه و مجری‌ های آن به ورزش سه گفت:  آقای احمدی مجری ثابت برنامه ما نیست و شنبه‌ ها و سه شنبه ‌ها در برنامه حضور پیدا می ‌کند؛ مجری اصلی برنامه ما آقای پدرام کرمی است که متاسفانه دچار دیسک کمر شدید شده است و حتی یکی از برنامه ‌ها را مهدی توتونچی به جای او اجرا کرده است. کریمی باید کمر خود را عمل کند و الان شرایط اجرا را ندارد و ما قرار است از میلاد شیران به جای کریمی استفاده کنیم؛ البته که این موضوع ارتباطی به آقای کریمی ندارد. بنده به عنوان تهیه کننده برنامه تاکنون درباره ایشان از مسئولان بالاتر شبکه، گروه یا معاونت سیما دریافت نکرده ‌ام و شنبه روزی است که آقای امیراحمدی باید بیاید و ببینیم که چه خواهد شد. به هر حال این از اختیارات شبکه و معاونت سیماست که بتواند درباره مجریان تصمیم بگیرد اما تاکنون هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است. “

توضیحات عبدالرضا امیراحمدی درباره جدایی از تلویزیون

عبدالرضا امیر احمدی ، مجری شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بسیار جنجال‌ ساز شده بود، در جدیدترین مصاحبه خود بدون مقدمه می ‌گوید: روز دوشنبه جلسه ‌ای در سازمان برگزار شد تا درباره ادامه همکاری ‌ام با تلویزیون تصمیم ‌گیری شود اما ظاهرا همچنان همه چیز در هاله‌ ای از ابهام قرار دارد. چند متغیر وجود دارد که به مدیران صداوسیما، شبکه یک و شبکه جام‌جم ارتباط دارد. اگر همه این متغیرها خوب عمل کنند، به تلویزیون برمی ‌گردم.

البته حس شخصی خودم این است که بر می ‌گردم؛ من کارمند رسمی سازمان هستم! حدود ۲۲ سال سابقه کاری دارم و جمله ‌ای که گفتم، اصلا چیزی نبود که این ‌قدر حاشیه داشته باشد. ساعت شش ‌و نیم صبح مگر چند نفر بیدارند که بخواهند مچ من را بگیرند؟ فکر می‌ کردم ظرفیت‌ مان بیشتر از این است و همه به این کری‌ خوانی ‌ها می‌ خندیم! 

اما درباره عبدالرضا امیراحمدی بد نیست بدانید متولد سال ۱۳۵۲ شمسی در شهرستان دامغان می باشد. وی فارف التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت است. عبدالرضا امیراحمدی فعالیت های رسانه ای خود را از سال ۱۳۷۳ شمسی و با ورود به شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در قالب برنامه برای فردا به صورت رسمی شروع کرد و از سال ۱۳۸۰ شمسی با اجرای برنامه های زنده تلوزیونی بیش از پیش به عموم مردم معرفی شد؛ برنامه هایی از قبیل تابستانه و زمستانه که اجرای امیر احمدی در کنار رضا رشیدپور توانست بینندگان زیادی را برای دیدن یک برنامه تلوزیونی در قالب مسابقه و سرگرمی پای تلوزیون بنشاند!

برنامه به رنگ پاییز ، سومین کار عبدالرضا امیراحمدی در قالب برنامه های مسابقه و سرگرمی بود. نحوه اجرای گرم و صمیمی و پر انرژی امیراحمدی، تهیه کنندگان و برنامه سازان شبکه یک را بر آن داشت که از حضور وی در برنامه صبح بخیر ایران استفاده نمایند و امیراحمدی خیلی زود در قالب برنامه های صبحگاهی جا افتاد و تبدیل به یکی از مجریان ثابت برنامه صبح بخیر ایران شد.

صبح عالی بخیر دومین سری از برنامه های صبحگاهی بود که با اجرای عبدالرضا امیراحمدی توانست بینندگان زیادی را به خود جلب نماید و مردم را از دیدن یک برنامه صبحگاهی راضی نماید. از دیگر برنامه های صبحگاهی او می توان به سلام تهران اشاره نمود. عبدالرضا امیراحمدی همچنین در برنامه های مناسبتی بسیاری به عنوان مجری و گزارشگر فعالیت نمودهاست.

وی از مجریانی است که با شبکه های مختلف تلوزیون همکاری داشته است. همچنین او از موسسین وبسایت طبیبان با هدف جستجوی سریع و راحت پزشکان، امکان انتخاب و گزینش مناسب ترین پزشک، اطلاع از امکانات ، مزایا و خدمات پزشکی می باشد.

عبدالرضا امیراحمدی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/dr.amirahmaditv

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا