عرفان ناصری بازیگر نقش داریوش در سریال ملکه گدایان کیست؟ + اینستاگرام

عرفان ناصری بازیگر جوان و آینده دار سینمای کشورمان در اولین تجربه نمایش خانگی خود در سریال ملکه گدایان در نقش داریوش محمودی بازی کرده و شاهد هنرنمایی زیبای وی در این سریال هستیم. عرفان ناصری متولد ۴ آذر ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ، دانش آموخته رشته بازیگری و از بازیگران مطرح تئاتر محسوب می شود که تاکنون در چند فیلم جنجالی و پر فروش بازی کرده است.

شروع فعالیت حرفه ای 

عرفان ناصری بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و اولین گام خود را در این حرفه برداشت سپس با عملکردی درخشان در چند تئاتر توانست خود را به عنوان بازیگر مطرح کند و پیشنهادات زیادی در سینما و تلویزیون به او داده شود.

فیلم های سینمایی عرفان ناصری

از جمله فیلم های سینمایی با حضور این بازیگر جوان می توان به فیلم بدون همه چیز , جشن دلتنگی , سد معبر , طبقه حساس اشاره کرد.

داستان سریال ملکه گدایان با بازی عرفان ناصری از این قرار است که : البرز شیمیدان، ساکن آلمان هست و پدرش خسرو و مادرش خورشید در ایران زندگی می‌ کنند. البرز با دختری که نامش سارا است و در ایران زندگی می‌ کند و برای درمان بیماری پدرش به آلمان آمده، با البرز آشنا می‌ شود و با او نامزد می‌ کند. البرز قرار است در ترکیه با نامزدش سارا ازدواج کند. همه چیز برای یک مراسم به یادماندنی مهیا است که خبر می‌ رسد پدر البرز به کما رفته‌ است. ….

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی‌ زاده و به تهیه‌ کنندگی علی طلوعی از شبکه نمایش خانگی در حال پخش می باشد. عرفان ناصری در نقش داریوش محمودی پسرعمو و نامزد سارا در این سریال شبکه نمایش خانگی بازی کرده است.

اسامی بازیگران سریال ملکه گدایان

باران کوثری, رویا نونهالی, سولماز غنی, فرزاد فرزین، ارمان درویش، محمدرضا غفاری، پانته آ بهرام، الهام کردا، امین بهبودی، یسنا میر تهماسب، بهشاد شریفیان، علی اوجی بازیگران ملکه گدایان را تشکیل داده اند.

پیج اینستاگرام عرفان ناصری

erfannaseriii

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا