عطالله بیگدلی مجری جدید برنامه تلویزیونی زاویه کیست؟ + حاشیه ها

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره عطالله بیگدلی ، مجری جدید برنامه تلویزیونی زاویه خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مدیر شبکه ۴ از مخاطبان برنامه زاویه عذر خواهی کرد! مسعود معینی ‌پور ، مدیر شبکه ۴ که از حضور رحیم‌ پور ازغدی در زاویه خبر داده بود، در توئیتی نوشت:

” عرض کردم حبیب رحیم ‌پور ازغدی هست، اما نشد. از مخاطبان عزیز عذرخواهی می ‌کنم. هم آقا حبیب رحیم ‌پور، هم بنده تلاش کردیم شرایط ادامه زاویه به احترام مخاطبان، طبق روال قبل با حضور ایشان مهیا شود، اما متاسفانه نشد. خداقوت جانانه به ایشان و همکارانش که الحق تلاش زیادی کردند و ثمرات خوبی بجا نهادند. “

برنامه تلویزیونی زاویه که هفته قبل به واسطه اظهارات آقای جهان بزرگی در مورد حسن روحانی، رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران حاشیه ساز شده بود، شامگاه ۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ شمسی بدون مجری قبلی خود یعنی حبیب رحیم‌ پور ازغدی روی آنتن رفت!

طی روز‌های گذشته اخباری مبنی بر تصمیم مدیران صداوسیما برای اخراج حبیب رحیم‌ پور ازغدی ، مجری و سردبیر برنامه زاویه منتشر شده بود که با تکذیب مدیر شبکه ۴ روبرو شد! مسعود معینی ‌پور در توئیتی نوشته بود: ” هم زاویه هست، هم حبیب ازغدی هست. ” ولی علیرغم این ادعاها، شامگاه ۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ شمسی این برنامه گفتگومحور، توسط مجری دیگری یعنی عطالله بیگدلی اجرا شد و خبری از حبیب رحیم پور رحیم ‌پور نبود.

این در حالی است که علی ‌عسگری رئیس سازمان صداوسیما نیز علی‌ رغم عذرخواهی رسمی از رئیس ‌جمهور، به جلسه روز چهارشنبه دولت دعوت نشد!

لازم به بیان است عطالله بیگدلی ، استاد دانشگاه در رشته حقوق است که سابقه ی مدیریت گروه حقوق و سیاست مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق(ع) را در کارنامه دارد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا