علت بستری شدن آیت الله عبدالله فاطمی نیا در بیمارستان چه بود؟ + بیوگرافی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره علت بستری شدن آیت الله عبدالله فاطمی نیا در بیمارستان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. آیت الله عبدالله فاطمی نیا ، از اساتید برجسته اخلاق کشور، مورخ اسلامی و کتاب شناس، مجددا به دلیل عوارض جسمانی ناشی از بیماری سرطان و بنا به تشخیص پزشکان محترم در بیمارستان بستری شد!

علت بستری شدن آیت الله عبدالله فاطمی نیا

شرح و تفسیر زیارت جامعه کبیره ، دوره سه جلدی کتاب نکته ‌ها از گفته ‌ها ، روضه ‌های استاد فاطمی ‌نیا و فرهنگ انتظار از جمله آثار وی به شمار می ‌رود.

بد نیست بدانید آیت الله عبدالله فاطمی نیا ، روحانی، خطیب ، استاد اخلاق ، مورخ اسلامی و کتابشناس متولد ۱۳۲۵ شمسی در شهر تبریز می باشد. وی در زمینه اخلاق و عرفان، حدیث و شعر عربی تحقیق دارد. وی از کارشناسان علوم اسلامی می ‌باشند که به تحقیق و پژوهش در این زمینه نیز اشتغال دارند. از دیگر فعالیت ‌های ایشان می‌ توان به تدریس در حوزه ‌های علمیه، حضور در برنامه‌ های مذهبی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان کارشناس و سخنرانی در مراکز حوزوی و دانشگاهی اشاره نمود.

آیت الله عبدالله فاطمی نیا در مورد علم رجال و عرفان نظری دارای آگاهی گسترده ‌است و در عین حال بیشتر به خطابه در منابر عمومی اشتغال دارد. وی از مفسرین معروف و زبردست صحیفه سجادیه و نهج البلاغه به‌ شمار می ‌رود و جلسات متعدی در این موارد به سخنرانی پرداخته ‌است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا