علت فوت بهنوش فرهودی دوبلور و صداپیشه جوان چه بود؟

در اینمطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره علت فوت بهنوش فرهودی دوبلور و صداپیشه جوان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بهنوش فرهودی یکی از دوبلورها و صداپیشگان نام آشنای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شامگاه جمعه ۱ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ شمسی بر اثر بیماری سرطان درگذشت.

بهنوش فرهودی که توانسته بود طی یک دهه اخیر آثار مختلف و موفقی از خود به جای بگذارد. او فعالیت در دوبلاژ و گویندگی را از سال ۱۳۸۶ شمسی در کارنامه خود دارد! میثم نیکنام از گویندگان پرسابقه رادیو ایران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و از مدیران عرصه دوبلاژ در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از درگذشت بهنوش فرهودی ، دوبلور و صداپیشه جوان کشور به دلیل عارضه سرطان خبر داده است.

زنده ‌یاد بهنوش فرهودی دارای تحصیلات حسابداری بود و پس از پایان تحصیلات دانشگاهی، بر اساس علاقه و ذوق هنری در زمینه دوبله و صداپیشگی مشغول به فعالیت شد. آغاز فعالیت‌ های بهنوش فرهودی به تیزرها و آگهی ‌های تبلیغاتی صدا و سیما باز می ‌گشت اما در ادامه با ورود به عرصه دوبله و صداپیشگی در آثار متعددی ایفای نقش داشت که از مهم ترین آن آثار می ‌توان به خانه پوشالی ، کماندار ، گمشدگان ، ماشین ‌ها ۲ و همچنین آنابل اشاره کرد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا