علت فوت لری کینگ مجری سرشناس شبکه تلویزیونی سی ان ان چه بود؟

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره علت فوت لری کینگ مجری سرشناس شبکه تلویزیونی سی ان ان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. لری کینگ ، مجری معروف آمریکایی و مجری سرشناس شبکه تلویزیونیِ سی ‌ان‌ ان در گذشت! چهارم ژانویه خبر ابتلای لری کینگ، مجری ۸۷ ساله آمریکایی به کرونا منتشر شد و بیش از یک هفته در بیمارستان سدارس-سینای لس آنجلس تحت درمان قرار داشت!

لری کینگ در سال ۲۰۱۹ میلادی دچار سکته مغزی شد و تحت عمل آنژیوپلاستی قرار گرفت. وی همچنین در سال ۲۰۱۷ میلادی اعلام کرد به علت ابتلا به سرطان ریه تحت درمان است. لری کینگ در سال ۱۹۸۷ میلادی نیز یک حمله قلبی جدی را پشت سر گذاشت و جراحی بای ‌پس قلبی کرد. وی در سال ۲۰۲۰ میلادی دو فرزند خود را از دست داد؛ پسر وی اندی در ماه ژوئیه (تیر و مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی) بر اثر حمله قلبی درگذشت و دختر وی چایا در ماه اوت (مرداد و شهریور ماه سال ۱۳۹۹ شمسی) بر اثر ابتلا به سرطان ریه درگذشت.

لری کینگ در دهه ۷۰ میلادی با برنامه رادیویی The Larry King Show به شهرت رسید. وی از سال ۱۹۸۵ میلادی تا ۲۰۱۰ میلادی نیز مجری برنامه Larry King Live شبکه خبری سی ان ان بود. از فعالیت های اخیر این مجری آمریکایی می ‌توان به اجرای برنامه Larry King Now در شبکه هولو و آرتی آمریکا اشاره کرد که از سال ۲۰۱۲ میلادی تا ۲۰۲۰ میلادی ادامه داشت. لری کینگ دو جایزه پیبادی را در کارنامه خود دارد که هرساله از سوی دانشکده روزنامه‌ نگاری و ارتباطات جمعیِ هِنری دابلیو گریدی به سبب دستاورد برجسته و خدمات عمومی شایان تقدیر شبکه ‌های رادیویی و تلویزیونی، شرکت ‌ها و رسانه ‌های اینترنتی و اشخاص مستقل برگزیده به آنها اهدا می ‌شود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
اوزرا
اوزرا
3 سال قبل

لیلان.وهر کلمه ای لان(لانه)داشته باشد .تورکی است.مثل زنگی لان.گی لان.میلان.سهلان.ایسفهلان.سبلان.باج آلان.ساوآلان.مارالان.شیشگلان.هرگلان.نالان.یالان.بالان(تله).پالان.ایلان.اسلان(اصلان).قافلان.سیرتلان.جیلان.هیلان(رانش کوه).بیلان.سیلان.شیلان.تایلان.آیلان.

دکمه بازگشت به بالا