علت قتل بابک خرمدین کارگردان سینما توسط پدر و مادرش چه بود؟ + بیوگرافی وی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره بابک خرمدین کارگردان سینما و همچنین جزئیات قتل وی توسط پدر و مادرش خواهیم داشت! با ما همراه باشید.
جسد بابک خرمدین ، کارگردان سینمای ایران روز گذشته در فاز ٣ شهرک اکباتان تهران کشف شد! و پلیس عاملان قتل را بازداشت کرد.

علت قتل بابک خرمدین

لازم به بیان است قتل بابک خرمدین به دست پدر و مادرش بوده است که هر دو توسط پلیس بازداشت شده اند! پدر بابک خرمدین ، کارگردان سینما در اعترافات خود گفت: پسرم مجرد بود، به خاطر اختلافاتی که داشتیم او را با خوراندن مواد بیهوشی، بیهوش کردم سپس با ضربات چاقو به قتل رساندم و برای خارج کردن جسدش آن را تکه تکه کرده و در نزدیک‌ ترین سطل آشغال خیابانی انداختم.

بابک خرمدین متولد سال ١٣۵٣ شمسی بود. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و فارغ التحصیل سال ۱۳۸۸ شمسی بود. بور بیجاده رنگ (۲۲ دقیقه) ، سه شنبه: مامان (۹ دقیقه)، فیلم نیمه بلند داستانی روزن (کورسو) ، فیلم بلند داستانی سوگنامه ای برای یاشار و سه فیلم کوتاه داستانی به نام‌ های برش از جمله آثار بابک خرمدین است.

از جمله افتخارات وی نیز می توان به برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی برای بور بیجاده رنگ در جشنواره بین المللی فیلم آسا (فیلم های انسان دوستانه) ۱۳۸۸ شمسی و کاندید در (فیلمنامه ، تصویر برداری ، تدوین و صدا) ، برنده دیپلم افتخار بهترین کارگردانی برای فیلم بور بیجاده رنگ در پنجمین جشنواره بین المللی پروین اعتصامی ۱۳۸۸ شمسی، برنده جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه و بهترین صدا برای فیلم بور بیجاده رنگ در ششمین جشنواره دانشجویی فیلم نهال (دانشگاه هنر) ۱۳۸۸ شمسی و کاندید بهترین ( تصویر برداری و تدوین) و… اشاره کرد.

اما در توضیحات جزئیات قتل بایستی گفت پدر و مادر آبگوشتی با طعم قرص‌ های بیهوش کننده درست می‌ کنند، پسر می‌ خورد و بیهوش می‌ شود. طبق ادعای پدر، پسر که می‌ خوابد با چاقو به جانش می‌ افتد و او را می‌ کشد. سپس پیکر بی‌ جان پسر را تکه تکه می‌ کند. جسد مثله شده پسرش را با همدستی همسرش در ۸ کیسه قرار داده، در چمدانی چیده و از خانه خارج می‌ کنند. آن‌ ها چمدان‌ را در اولین سطل زباله محله که در منطقه فاز ۳ شهرک اکباتان رها می‌ کنند.

رفتگر، نیمه شب باچمدان مشکوک مواجه می شود. جسد تکه تکه شده کشف می شود. پلیس و مقامات قضایی در محل حاضر می شوند و با تحقیقات کارآگاهان، هویت مقتول که بابک خرمدین است شناسایی می شود. بابک خرمدین کارگردان سینما ، قربانی نقشه جنایت خانوادگی شد. پدر و مادر بابک پس از بازداشت، به قتل فرزند اعتراف می‌ کنند.

پدر بابک خرمدین با ۸۱ ساله سن، در اعترافات خود گفت: پسرم از بچگی ما را اذیت می‌کرد و با هر بدبختی که بود او را بزرگ کردم، همیشه از مدرسه اخراج می‌شد و یک روز آرام نداشتیم اما با کار و تلاش توانستم او را راهی دانشگاه کنم و پسرم فوق لیسانس گرفت و یکی از فیلم هایش نیز در جشنواره جایزه گرفت و پسرم در دانشگاه تدریس می‌ کرد.

بابک در دانشگاه کرج استاد فیلم سازی و کارگردانی بود اما از زمانیکه کرونا آمد کلاس‌های دانشگاه به صورت آنلاین بود و بابک هفته ای ۳ روز به بهانه اینکه به شاگردانش درس خصوصی بدهد آنها را به خانه می آورد و جالب این بود که بابک فقط دانشجویان دختر را به خانه می آورد و نمی دانستیم که همه آنها دانشجوهایش بودند یا نه! پسرم با دخترها به داخل اتاق می رفت و از مادرش می خواست برای خودش و میهمانش غذا درست کند و مادرش از آنها پذیرایی می کرد و این در حالی بود که می دانستیم پسرم با دختران در خانه رابطه جنسی برقرار می کند.

از رفتارهای پسرم خسته شده بودم و او بعضی اوقات ما را کتک می زد و می خواست کارهایش را انجام دهیم و باور کنید از وجود پسرم یک روز آرام نداشتم و جانمان به لبمان رسیده بود. حتی از پسرم خواستم برای خودش خانه ای تهیه کند و حاضر شدم خودروام را بفروشم و حتی سهم ارث او را بدهم که برای خودش خانه بگیرد و با ما زندگی نکند اما بابک می گفت جنازه من از این خانه بیرون می رود و هیچ وقت نپذیرفت از خانه خارج شود.

پدر بابک خرمدین در پایان وقتی خواست از اتاق بازپرس خارج شود، بار دیگر دستانش را رو به آسمان برد و خدا را شکر کرد که فرزندش را به قتل رسانده و می گفت با قتل پسرم به آرامش رسیدم.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا