علت قهر و دلخوری شهاب حسینی از هومن سیدی چه بود؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره علت قهر و دلخوری شهاب حسینی از هومن سیدی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. هومن سیدی ، بازیگر، کارگردان، فیلم‌ نامه ‌نویس و تدوین‌ گر سینما، تئاتر و تلویزیون و کارگردان سریال قورباغه، مهمان این هفته برنامه همرفیق شد! وی در همرفیق یک گفتگوی ویژه با شهاب حسینی خواهد داشت. همرفیق هومن سیدی می تواند جزو برنامه های جذاب این سری باشد.

طبق رسم این برنامه او به همراه بهترین رفیق خود در این برنامه حضور پیدا می ‌کند. احتمالا امیر جدیدی یا صابر ابر همراه او بیایند، چرا که رفاقت زیادی با او دارند. جالب این است که هومن سیدی در برنامه من و شما که مهمان برنامه بود در قسمتی از برنامه در خصوص شهاب حسینی صحبت کرد و گفت وی انسان بسیار شریفی است و وی در زمانی که هیچ کس با من حاضر نبود عکس یادگاری بگیرد، در اولین فیلم من بدون دستمزد بازی کرد!

البته در قسمتی از گفتگو، هومن سیدی گفت البته الان شهاب حسینی با من قهر است و نمیدانم دلیلش چیست! و شاید هم اینطور نباشد.

آنها مدتی بعد در اکران فیلم کمدی انسانی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه ‌کنندگی محمدهادی کریمی با هم دیدار کردند و حالا شاید حضور هومن سیدی در برنامه شهاب حسینی به نوعی آشتی کنان رسمی این دو بازیگر هم باشد!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا