علت لاغری شدید نفیسه روشن بازیگر سینما چیست؟ + عکس

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره علت لاغری شدید نفیسه روشن بازیگر سینما خواهیم داشت! با ما همراه باشید. نفیسه روشن ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که به تازگی به انتشار عکسی از خود در صفحه اینستاگرام شخصی خود پرداخته بود، باعث بروز تعجب همگان شد!

نفیسه روشن با انتشار عکسی به خاطره بازی با سریال ” روزهای به یادماندنی ” پرداخت و یادی از زنده یاد همایون شهنواز ، کارگردان سرشناس کرد:

‏هر چه

«به جز خیالِ او»

قصد حریمِ دل کند

در نگشایمش به رو،

از درِ دل، برانمش…❤️?

#مولانا.

#کار #سریال #رسانه #پلتفرم #رویا#اتاق_گریم #نفیسه_روشن #ارامش #عشق #زندگی_شاد

اما نکته ای که در این عکس، سبب تعجب همگان بود، موضوع لاغری شدید نفیسه روشن ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر بود! اما درباره نفیسه روشن ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر بد نیست بدانید وی متولد ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ شمسی در شهر تهران می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

او کار تئاتر را از کودکی در مدرسه شروع کرد و با بازی در نمایش ” به سوی سعادت ” از آموزش و پروش تقدیرنامه دریافت کرد. نفیسه روشن بازیگری را به صورت حرفه‌ ای با بازی در سریال ” روزهای به یادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در سال ۱۳۸۱ شمسی شروع کرد که این سریال از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. او مسیر بازیگر شدن خود را چنین تشریح می کند: ” من ابتدا در کلاس های بازیگری آقای سمندریان شرکت کردم، چون دوست داشتم الفبای همه چیز را بدانم. برادرم چون کارگردان بود در این راه کمک بسیار زیادی به من می ‌کرد و کتاب ‌‎‌های مختلفی را درباره بازیگری به من پیشنهاد می‌ داد. “

نفیسه روشن در اینستاگرام

https://www.instagram.com/nafisehroshan/channel/?hl=en

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا