علت ممنوع الفعالیت شدن رزیتا قبادی مجری تلویزیون چیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره علت ممنوع الفعالیت شدن رزیتا قبادی مجری تلویزیون خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی مطلع شده ایم رزیتا قبادی ، مجری برنامه عصر خانواده ، برنامه عصرگاهی شبکه دو تلویزیون که مهمان برنامه شب یلدای وی به خاطر دعوت کردن مردم به انجام دادن حرکات موزون جنجالی شده بود، مدت ‌ها است روی آنتن نمی رود!

رزیتا قبادی که اجرای برنامه عصر خانواده شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشت، از سخنان مهمان برنامه‌ ی خود در شب یلدا غافلگیر شد؛ وقتی آقای دکتر از مردم و بینندگان برنامه خواست در شب یلدا رقصیدن را در برنامه شب ‌نشینی‌ خود بگذارند تا در زمانه کرونا گرفتار افسردگی نشوند!

هر چند رزیتا قبادی ، مجری جوان برنامه عصر خانواده همان زمان تلاش کرد به نوعی جلوی حرف ‌های مهمان را بگیرد، اما دیگر دیر شده بود و روز بعد ناچار شد به خاطر پیشنهاد رقص آقای دکتر از واژه رقص و دعوت کردن از مردم برای رقصیدن عذرخواهی کند! برنامه عصر خانواده پس از این عذرخواهی دیگر در قاب تلویزیون دیده نشد و حالا حدود چهار هفته است که خبری از او در برنامه عصرگاهی شبکه دو نیست!

رزیتا قبادی ، مجری ۳۵ ساله شیرازی حدود ۲۰ روز پیش نیز پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و از مردم خواست بچه ‌های خود را به گونه ‌ای تربیت کنند که از شکست خوردن دیگران خوشحال نشوند! وی با آوردن مثالی از تفاوت صندلی ‌بازی کودکان ایرانی و ژاپنی نوشت:

” چرا هیچ ‌وقت نمی‌ تونیم ببینیم دوستمون، همکارمون موفقه؟ مگر جلوی موفقت تو رو گرفته؟ چرا صندلی زیر پای اونو می ‌کشی تا جای خودت رو بازتر کنی؟ “

به نظر می ‌رسد گمانه ‌زنی ‌ها درباره ممنوع ‌التصویر شدن و ممنوع الفعالیت شدن رزیتا قبادی پس از برنامه یلدایی درست باشد!

اما شاید این سوال پیش آید که رزیتا قبادی کیست؟

رزیتا قبادی ، مجری سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۶۴ شمسی در شهر شیراز می باشد. او علاقه  زیادی به رشته نقاشی دارد و بعد از هنرستان در رشته مدیریت روابط عمومی گرایش رسانه به ادامه تحصیل پرداخته است. وی ازدواج کرده است و صاحب دو فرزند نیز است!

وی در مصاحبه ای می گوید:

” من تقریبا از سن ۱۸ سالگی در مدارس شیراز هنر تدریس می کردم و بعد از آن معاون چند مدرسه  بودم. البته در کنار کار فرهنگی که داشتم به صورت تخصصی در زمینه ی کارگردانی و بازیگری تئاتر و نگارگری (نقاشی ایرانی) کار می کردم. یکی از افتخارات من این هستش که شاگرد استاد بزرگی چون دکتر علی اصغر تجویدی بودم که ایشون از استادان برجسته ی نگارگری کشورمان هستند.

من و همسرم به نوعی با هم همکار هستیم . دو فرزند دارم که پسرم شاهرخ ۱۵ سال و دخترم روژان ۳ سال و نیم اش هست… خدا را شکر زندگی خوبی دارم و در کنار خانواده ام شدیدا احساس خوشبختی می کنم. من سعی می کنم زیاد از فرزندانم دور نباشم. از زمانی که در هفته شنبه ظهر به تهران می آیم و یکشنبه شب برمی گردم کار ثابتم رو کنار گذاشتم تا بتونم بقیه ی روزهای هفته را در کنارشان باشم. روزهایی هم که نیستم مدام با دخترم و پسرم در تماسم. “

او در پاسخ به سوال شما برای اینکه برای مخاطبین تکراری نباشید چه ترفندی را به کار می برید؟ می گوید:

” سوال خوبی است . آن چیزی است که معمولا گریبان مجریان رامی گیرد دقیقا مرز بین پیشرفت یا پسرفت یک مجری است. من برای پیشگیری از این معضل سعی می کنم اجراها و بزنامه های زیادی را بادقت ببینم، مطالعه کنم و از نظر پوشش نیز به روز باشم.

مجری موفق کسی است که مطالعه را فراموش نکند حالا این مطالعه ممکن است ، رفتن و حضور در اجتماع و دقت در اتفاقات پیرامون باشد، همچنین سبک اجراش مختص خودش باشد… بعضی از مجریان مدام در حال کپی برداری هستند و حتی لحن و صدای خودشان را تغییر می دهند… فکر می کنم مخاطب این را دوست نداشته باشد… در کل مجریی موفق هست که برای مخاطب، تاثیرگذار و محبوب باشد. “

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا