عکسی از چهره جنجالی لیلا حاتمی در فیلم سینمایی قاتل و وحشی

در این مطلب از جدولیاب، عکسی از چهره جنجالی لیلا حاتمی در فیلم سینمایی قاتل و وحشی را خواهیم دید! با ما همراه باشید. فیلم قاتل و وحشی به کارگردانی حمید نعمت الله که سال گذشته به دلیل اختلافات مالکیتی از جشنواره فیلم فجر بیرون ماند، امسال نیز زیر تیغ سانسور قرار گرفت و به سی و نهمین جشنواره نرسید!

یرادهایی که به فیلم تازه نعمت ‌الله وارد شده موهای تراشیده شده نقش اول زن با بازی لیلا حاتمی است! گرچه معلوم نیست آیا مسئله اصلی همین است یا چیز دیگر چون برخی مدیران می ‌گویند مسئله مو نیست، گوش است! پس از آنکه قاتل و وحشی مجوز ورود به جشنواره فجر را پیدا نکرد، حمید نعمت‌ الله، مضمون اصلی فیلم خود را مقابله‌ خیر و شر عنوان کرد و گفت این فیلم، یک اثر حماسی است!

در خلاصه داستان فیلم سینمایی قاتل و وحشی آمده است:

” زیبا، مهیای عروسی دخترش می ‌شود که بطور اتفاقی اسیر یک باند گانگستری مخوف می شود. او سعی می‌ کند از این بند خود را رها کند. وقت زیادی ندارد، چون دخترش نیز بی‌خبر از همه ‌چیز عازم همان ‌جاست و این اتفاقی است که نباید بیفتد. زیبا، برای نجات خود و دخترش می‌ جنگد. “

قاتل و وحشی با بازی لیلا حاتمی، امین حیایی، شهرام حقیقت‌دوست، ستاره اسکندرى، شهرام قائدى، عزت ‌الله رمضانی ‌فر، على علائی، سام ‌نوری و … و به تهیه کنندگى محمدصادق رنجکشان و حمید نعمت الله این روزها در انتظار دریافت پروانه نمایش است!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا