عکس جدید از آیلین و شایلین دختران دوقلوی باربد بابایی مجری تلویزیون + اینستاگرام

باربد بابایی شهریور سال ۱۳۵۷ در تهران متولد شده است. وی فارغ التحصیل لیسانس زبان عربی از دانشگاه آزاد می باشد. باربد بابایی سال ۱۳۷۷ با تئاتر و نمایش پرتگاه بصورت حرفه ای وارد عرصه هنری شد. آقای مجری ازدواج کرده و متاهل است، حاصل این ازدواج دو دختر دوقلو به نام شایلین و آیلین است.

دختران دوقلوی باربد بابایی

باربد بابایی با انتشار تصویر زیر از دخترانش در اینستاگرام نوشت:

دختران دوقلوی باربد بابایی

از زمانی که ۱۸ ثانیه شون بود تا الان که ۱۸ سالشون شده بزرگترین نعمت و رحمت و محبت خداوند در زندگی من جاری شده مطمعنم خدا خیلی من و دوست داشته که این دو تا فرشته رو به من داده ، هر وقت روزگار بهم سخت گرفته به دخترام نگاه کردم و چنان انرژی گرفتم که روزگار و ضربه فنی کردم از همسرم ممنونم که سالهاست مراقب ما سه تاست و بزرگترین آرزوی زندگیم خوشبختی و عاقبت به خیری بچه هامه . دخترای گلم تولد ۱۸ سالگیتون مبارک الهی شاد باشید همیشه دوستتون دارم ❤️❤️????

پ.ن: برای همه بچه های سرزمین مادریم ایران آرزوی خوشبختی دارم.

با تئاتر و نمایش پرتگاه سال ۱۳۷۷ بصورت حرفه ای وارد عرصه هنری شد، در سال ۷۹ برای اولین بار در سریال روزهای بیاد ماندنی شبکه اول نقش فرعی رو ایفا کرد و در چندین تله فیلم نیز حضور داشت.

او در ابتدا مجری شبکه ماهواره ای ایران موزیک بود و سپس در شبکه مهاجر تی وی مشغول به کار شد. او در برنامه معروف شبه نسیم برنامه شب کوک هم اجرا داشت.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا