عکس دیده نشده از پسر ساسی مانکن خواننده پرحاشیه ایرانی

برسام یافته پسر ساسی مانکن (ساسان یافته) خواننده زیرزمینی مهاجرت کرده به آمریکاست. ظاهرا این عکس را ساسی در یکی از استوری هایش منتشر کرده است. همسر ساسی سایه نام دارد.

آهنگ و موزیک ویدئو جدید او جنجالی تازه به پا کرده است که باعث شده است باری دیگر اسمش بر سر زبان ها بیوفتد.

این دو چند سالی ست که با یکدیگر ازدواج کرده اند. بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی این عکس را باز نشر کرده و در آن به شعر طنزی از این خواننده که مدعی بود نام پسرش امیرعلی خواهد بود اشاره کردند!

ساسی ۲۷ آبان ۱۳۶۷ در شهر اهواز به دنیا آمد. او دانشجوی انصرافی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه نواب قزوین است. شعرها، آهنگ ها، ویدیو کلیپ ها و مدل موی او هر از گاهی جنجالی شده است. آخرین آهنگ معروف او “جنتلمن” نام دارد که در بسیاری از مدارس ایران توسط دانش آموزان خوانده می شد!

ساسی با نام اصلی ساسان تنها یک خواهر بزرگتر از خود دارد، تا اول راهنمایی در اهواز زندگی می کردند سپس به کرج، جایی که مادر بزرگ و عموهایش بودند نقل مکان کرد.

علاقه اش به موسیقی و خواندن از زمان دبستان در وجودش شکل گرفت. خودش می گوید از اول با صدایش خیلی حال می کرده و دوست داشته در هر جمعی بخواند، بصورت جدی سال ۱۳۸۳ وقتی ۱۶ ساله بود با آهنگ داف فعالیت اش را شروع کرد.

فعالیت زیرزمینی او و انتشار کلیپ و آهنگ های بدون مجوز باعث شد چندین بار دستگیر شود. بیشترین روز بازداشتی اش یک هفته در کیش بود که آن هم به علت برهم زدن نظم عمومی بدلیل جمع شدن هواداران برای گرفتن عکس اعلام شد!

در سال ۱۳۹۰ ایران رو به مقصد مالزی ترک کرد و تقریبا دو سال آنجا زندگی کرد، سپس مدتی در ترکیه، دبی و انگلستان بود و حالا ساکن و مقیم آمریکا است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا