عکس های خانوادگی و خصوصی آیشواریا رای + بیوگرافی

آیشواریا رای دختر شایسته جهان در سال ۱۹۹۴ و بازیگر هندی می باشد. خانم بازیگر در سال ۲۰۰۷ با آبیشک باچان ازدواج کرده و متاهل است. او از سال ۱۹۹۷ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و تاکنون در فیلم فنی خان، ای دل مشکل و تکرار زندگی نقش آفرینی کرده است. به تازگیعکس خانوادگی آیشواریا بازیگر هندی به مناسبت تولد ۹ سالگی دخترش منتشر شده است.
آیشواریا بازیگر معروف زن هندی این عکس خانوادگی را به مناسبت جشن تولد ۹ سالگی دختر زیبایش منتشر کرد.

بیوگرافی آیشواریا رای

آیشواریا رای(زادهٔ ۱ نوامبر ۱۹۷۳ در منگلور) بازیگر هندی و دختر شایسته ی‌ دنیا در سال ۱۹۹۴ است. از جمله آثاری که آیشواریا در آن‌ ها بازیگری کرده می‌توان به دوم ۲، عروس و تعصب، دوداس، پلنگ صورتی ۲ و ای دل مشکل اشاره کرد. آیشواریا رایدر منگلور در جنوب هند در ایالت کارناتاکا به دنیا آمد. پدرش مهندس دریانوردی و مادرش نویسنده بود. نیاکان او از مردم بونت بنگلور بودند. خانواده ی او پیش از تولدش به بمبئی مهاجرت کردند.

زبان مادری آیشواریا تولو است، او به زبان‌های هندی، انگلیسی، کانارا، ماراتی و تامیل هم مسلط است. نامزدی نافرجام و پر دردسرش با دو ستاره ی بالیوود یعنی سلمان خان و ویوک اوبروی و جنجالی که سر همین مسئله آفرید می ‌توانست نشانه ی این نکته باشد که او هنوز هم چون دوران کودکی مردان را زیر نفوذ خود دارد. سرانجام آیشواریا رای با آبیشک باچان، هنرپیشهٔ هندی ازدواج کرده و عروس هنرپیشهٔ مشهور، آمیتاب باچان شد. در ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۱ میلادی آیشواریا دختری به دنیا آورد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا