عکس پروفایل منظره و طبیعت با کیفیت بالا

در این مطلب علاوه بر عکس پروفایل منظره که آمده متن ها و جملات زیبایی نیز درباره طبیعت است که خواهید خواند، متن هایی در وصف طبیعت و شگفتی هایش.

 

طبیعت به هر زمان و فصلی زیبایی خاصی می‌دهد. از صبح تا شب، همچون از گهواره تا گور، تغییراتی بسیار ظریف و ملایم رخ می‌دهد که ما به سختی می‌توانیم متوجه آن شویم.
چارلز دیکنز

«من در طبیعت وحشی، احساس ارزشمند و آشنایی را درک کرده‌ام که در خیابان‌ها و دهکده‌ها هرگز به ‌آن دست نیافته‌ام. در دشت‌های آرام، به ‌ویژه در مرزهای افق دوردست، انسان شاهد دل‌انگیزترین و باشکوه‌ترین زیبایی‌ها که با سرشت او همگون است، می‌باشد.»

عکس پروفایل طبیعت

طبیعت به تو چهره ای را می دهد که در بیست سالگی داری؛ این به تو بستگی دارد که شایستگی چهره ای که در پنجاه سالگی داری را داشته باشی.

 

«این‌ها که گفتید به‌خوی ما نمی‌خواند. ما آزاد زندگی کرده‌ایم، طبیعت همیشه دم دستمان بوده. در کوه و کمرش که اسب رانده‌ایم، در دشتش که اطراق کرده‌ایم، زیر آسمانش که چادر زده‌ایم. نمی‌شود ما را در خانه زندانی کرد.»

 

عکس پروفایل منظره

طبیعت هنگامی زیبا است که در ما همان تأثیر هنر را نداشته باشد، به این طریق ، زیبائی چه در طبیعت و چه در هنر ممکن است به وسیله هماهنگی و شورانگیزی و مخصوصأ اتحاد درونی آن دو باهم، توصیف گردد.

 

 

 

بیشتر بخوانید :

متن های زیبا درباره دریا ، ساحل و قایق همراه با عکس نوشته

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا