فائزه علی آبادی بازیگر کشف حجاب کرده سریال سرزده کیست؟ + عکس های دیده نشده

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره فائزه علی آبادی بازیگر کشف حجاب کرده سریال سرزده خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مینی سریال ۹ قسمتی سرزده به کارگردانی بهادر اسدی و به نویسندگی زامیاد سعدوندیان و با مشارکت مرکز سیمای استان خراسان رضوی ، جدیدترین محصول صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بود که به مناسبت ایام کرونایی آماده شده بود و از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز پخش شد!

این سریال تلویزیونی با بازی بازیگرانی چون بهرنگ علوی ، علی انصاریان ، نسیم ادبی ، رویا میرعلمی ، یاشار هاشم زاده ، رامبد شکرابی ، امیربهادر اورعی ، رحیم نوروزی ، مریم مومن ، نسرین ذبیحی ، فائزه علی ‌آبادی ، کوروش رحمانی و کیمیا خلج ساخته شده بود.

اما بد نیست بدانید به تازگی خبری مبنی کشف حجاب کرده بازیگر سریال سرزده در فضای مجازی منتشر شده است! توئیتی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان از کشف حجاب بازیگر سریال سرزده یعنی فائزه علی آبادی می دهد! او در این سریال در نقش طوبی بازی کرده بود.

درباره فائزه علی آبادی ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بد نیست بدانید وی متولد ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۶۷ شمسی در شهر مشهد می باشد. او از چهره های تئاتر مشهد می باشد که اولین بار با این سریال به جامعه هنری معرفی شد!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا