فال آنلاین هفتگی ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تا ۳ فروردین ۱۴۰۳

 در این مطلب از فال و طالع بینی سایت جدولیاب فال هفته متولدین ماه های مختلف سال را برایتان قرار داده ایم. عموما انسان ها به این دلیل فال می گیرند که از اتفاقی که در آینده شاید اتفاق بیافتد باخبر شوند اما آیا واقعا فال می تواند از آینده کسی خبری بدهد؟ ما از راز قانون جاذب فهمیدیم که تخته سیاهی در آسمان وجود ندارد که آینده انسانها در آن نوشته شده باشد و سرنوشت هر کس به دست خودش نوشته می شود و این نوشته ای نیست که ما مجبور به اجرای مفاد آن باشیم.

فال هفته
فال هفته

فال متولدین فروردین

در کار حساس و دقیقی شرکت می کنید و به خوبی از عهده انجام آن بر می آیید. به همین خاطر نیز مورد تشویق و ستایش دیگران قرار می گیرید.

فال متولدین اردیبهشت

از بصیرت و روشن بینی خاصی برخوردار هستید که می تواند راهنمای شما در کارهایتان باشد. این خصوصیت را دز خود تقویت کنید تا به موفقیت برسید و پیشرفت کنید.

فال متولدین خرداد

نشان طول عمر. زندگی طولانی و توام با سلامتی خواهید داشت. هرچند که همیشه باید مراقب سلامتی خود باشید و از خطر دوری کنید.

 فال متولدین تیر

مال و ثروت خود را در راه کمک به دیگران خرج می کنید. یا بخش مهمی از سرمایه خود را در معامله ای ریسک آمیز از دست می دهید و دچار ضرر و زیان می شوید. با احتیاط بیشتری عمل کنید.

فال متولدین مرداد 

به اندوختن علم و دانش علاقه فراوانی دارید و همه وقت خود را به مطالعه و پژوهش می گذرانید. موفقیت در انتظار شماست.

فال متولدین شهریور

طرحهای جدیدی را در سر می پرورانید. پیشنهادهای جالب توجهی نیز به شما می شود. باید همه جوانب آنها را خوب بسنجید تا دچار ضرر و زیان نشوید و سرمایه تان نسوزد.

فال متولدین مهر

غم و غصه از شما دور می شود و سر و سامان می گیرید. در زندگیتان تغییر و تحولی رخ می دهد که مطابق میل شماست.

فال متولدین آبان

اگر مرد هستید با زن زیبا و کدبانویی ازدواج می کنید. اگر زن هستید قدرت و نیروی شما افزایش می یابد و جای پایتان را محکم می کنید.

فال متولدین آذر

رازی در دل دارید که حاضر نیستید آن را برای کسی افشا کنید. بر سر راه خود موانعی را می یابید که باید تلاش آنها را از سر راه بردارید.

فال هفته

فال هفته

فال متولدین دى 

مشکلات زیادی را بر دوش خود حمل می کنید. از هر طرف با بدبیاری روبرو می شوید. اما نباید کنترل خود را از دست بدهید. با صبر و پشتکار قادر خواهید بود بر آنها غلبه کنید.

فال متولدین بهمن

کمی زودرنج و حساس شده اید. هنگام روبرو شدن با مسایل دچار هراس و وحشت می شوید. ترس را کنار بگذارید و به خود اعتماد داشته باشید.

فال متولدین اسفند

به زودی در دانشگاه قبول می شوید یا رتبه علمی خوبی بدست می آورید. در زمینه تحصیل پیشرفت می کنید و از نگرانی هایتان رفع می شود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا