فال ابجد یا چوب آنلاین مخصوص دی ۱۴۰۲

فال ابجد یکی از فال‌ و طالع بینی های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که بسیاری از مردم به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد راسخ دارند. حضرت محمد(ص) فرمودند: تفسیر حروف ابجد را یاد بگیرید، چرا که همه شگفتی‌ها در آن است. در ادامه این مطلب از سایت جدولیاب می توانید فال ابجد یا همان فال چوب خود را مطالعه کرده و اطلاعاتی درباره آینده تان به دست آورید.

فال ابجد

 🔹فروردین 🔹

ج د ج

فالت خوب است اگر صبر داشته باشی به مقصود می‌رسی گشایشی در کارت دیده می‌شود باید برای رسیدن به مقصود خود نیز همت و کوشش کنی کسی با تو دشمنی می‌کند مراقب خودت باش اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر به دست می‌آوری.

🔹 اردیبهشت 🔹

د ج د

طالعت روشن است. موفقیت و سعادت به تو روی خواهد آورد پس اندوه به دل راه مده. مال یا چیزی را از دست داده ای آن را به دست خواهی آورد . در کارها به خدا توکل کن و به فکر سود و زیانش نباش . تا چند روز آینده خبر خوشحال کننده ای خواهی شنید . کارها بر وفق مراد تو پیش خواهد رفت و به مقصود خواهی رسید انشاءالله.

🔹 خرداد 🔹

آ ب آ

ایمانت را قوی کن آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن . به زودی کارهایت سر و سامان می‌گیرد و به مرادت می‌رسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که می‌ترسی، در امان هستی به خداوند توکل کن.

🔸 تیر 🔸

د ب د

طالع خوبی داری و به خواسته ات می‌رسی. روزی حلال به دست تو می‌رسد قدرش را بدان سعی کن به کسی خیانت نکنی ، چون صدمه ی بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری،از آن منصرف شو زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی. انشاءالله

🔸 مرداد 🔸

ج ج ج

آینده ی خوبی در انتظار توست اگر کمی همت کنی، زندگی خوبی خواهی داشت راه موفقیت برای تو باز است اگر نیاز به کمک و یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت ترفند بد خواهان را پشت سر میگذاری و به مراد و خواسته ات میرسی. در همه ی امور به خدا توکل کن.

🔸 شهریور 🔸

ب د آ

طالعت خوب است اما از قصد و نیتی که داری دوری کن پشیمانی در پی دارد و غمگین خواهی شد. نباید چنین قصدی را دنبال کنی. شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد از او برحذر باش. اگر صبر داشته باشی گشایش در کارت دیده می‌شود و به مرادت میرسی.

 🔹مهر 🔹

آ د ب

طالع خوبی داری عاقبت به آنچه که طالب هستی میرسی. از کار و شراکت سود خواهی برد. و رنج و مشکلت حل خواهد شد اگر طالب مال حلال باشی ، روز به روز کارت بهتر می‌شود. اگر قصد سفر داری برو ار آن سود خواهی برد. اگر مسافر داری به سلامت باز میگردد اگر گره یا مشکلی تا اینجا در زندگیت بوده رفع خواهدشد و بعد از این زندگی خوبی خواهی داشت.

🔹 آبان 🔹

ب د ب

به زودی مشکل یا ناراحتیت بر طرف می‌شود اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی چیزی را از دست داده ای که به زودی به دست می‌آوری اگر با کسی دعوا و مخاصمه ای داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می‌شود و کارت بالا میگیرد.

🔹 آذر 🔹

ج ب آ

طالعت نیکوست با توکل به خداوند به خواسته ات می‌رسی تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی . به همه اعتماد نکن . چیزی یا خبری به تو می‌رسد که ممکن است خیلی با ارزش نباشد . ولی تو را خوشحال می‌کند، آینده ی روشنی داری ،برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

🔸 دی 🔸

د د ب

از این نیت که کرده ای باید صبر کنی تا مرادت حاصل شود. اگر قصد سفر داری برو ، نفع خوبی از آن خواهی برد اگر قصد انجام کار خیری داری به آن عمل کن مراقب باش تا گناه نکنی. برای بهتر شدن کارها به خداوند توکل کن.

🔸 بهمن 🔸

آ آ ب

اگر بیمار هستی به زودی سلامت خود را باز می یابی و از سلامت و تندرستی برخوردار می‌شوی. به زودی زندگی خوبی با خانواده ات خواهی داشت در کار و معامله سود خوبی نصیب تو می‌شود یکی از کسانی که به او نیکی می‌کنی به تو بدی می‌کند . اما از کار خود پشیمان می‌شود، چون غمخوار توست. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبی خواهی داشت اگر چیزی را از دست داده ای به زودی به دست خواهی آورد اگر مسافری داری به زودی باز میگردد اگر کسی از نزدیکانت در زندان باشد به زودی آزاد می‌شود. اگر خواسته ای داری به زودی برآورده می‌شود از کارهای بد حذر کن و در انجام کارهای خیر پیش قدم باش به خاطر انجام یک کار خوب و خیر بر سر زبانها می‌افتی. از جایی که انتظار نداری پول یا چیزی به شما می‌رسد پس خداوند را شکرگزار باش.

🔸 اسفند 🔸

د آ آ

آینده ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری، با موفقیت فاصله ای نداری افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا می‌شود . از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آن است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا