فال و طالع بینی متولدین ماه اسفند برج حوت + خصوصیات

همانطور که می دانید همه‌ی سیاره های منظومه‌ی شمسی به دور خورشید در گردش هستند اما به دلیل اینکه ما روی زمین هستیم به نظر می رسد خورشید است که به دور زمین در حال گردش است. به این مسیر فرضی خورشید در آسمان که در طول یک سال طی می کند، دایره البروج می گویند. چند هزار سال پیش یونانی‌های دوران باستان با ستاره‌هایی که خورشید از میان آن‌ها می‌گذرد ۱۲ شکل فرضی ساختند. هر کدام از این صورت‌های فلکی را «برج» می گویند. در این بخش از فال و طالع بینی سایت جدولیاب فال متولدین برج حوت را قرار داده ایم که با هم به مطالعه می پردازیم.

برج حوت

مشخصات متولدین برج حوت

این صورت فلکی مرتبط با سیاره مشتری و نپتون است. افراد به دنیا آمده تحت این صورت فلکی، اغلب مردد و دو دل هستند و مراقبت مستمر از آنها در دوران کودکی، اهمیت بسیار دارد. آنها رفتاری دوستانه دارند، بخشنده و بسیار حساس اند. جاه طلبی بالا و نگرش عادلانه و منصفانه، از دیگر ویژگی های آنهاست. از آنجایی که این افراد از قوه تخیل بسیار خوبی برخوردارند، بیشتر اوقات را در دنیای خیالی خود زندگی می کنند. آنها به همه چیز علاقه دارند که این موضوع ممکن است گاهی سایرین را آزار دهد. پر انرژی بودن این افراد گاهی دیگران را به اشتباه می اندازد که آنها عصبی و بی توجه هستند.

یکی از بدی های متولدین برج حوت عدم عزم راسخ و افسردگی های گاه به گاه است. گاهی اوقات، دمدمی مزاج اند که این عامل شکست های بعدی آن هاست. نمی توانند احساسات خود را کنترل کنند، درباره خودشان مطمئن نیستند و اگر نتیجه مطابق با میل ایشان نباشد، تسلیم بی قراری و اضطراب می شوند. آنها به مسایل با دیده شک می نگرند و معمولا از نتیجه راضی نیستند. تنوع طلبی آنها گاهی اوقات دلیل شکست شان است زیرا ممکن نیست بتوانند آن چیزی که می خواهند را انجام دهند. این موضوع باعث خود کم بینی و احساس حقارت در آنها می شود. این افراد معمولا درک و قدردانی نمی شوند.

دوستی ها برای آنها بسیار مهم است بطوری که حاضرند زندگی خود را برای دوستانشان بدهند. اگر می توانستند تمام مشکلات دوستانشان را حل می کردند و دردشان را تسکین می دادند. مشکلات دوستانشان، نگرانی های آنها می شود. در ازدواج به آسانی راضی و شاد نمی شوند و از این جهت قابل اتکا نیستند.

در صورتی که به خوبی درک و تشویق شوند، کارمندان خوب و قابل اعتمادی خواهند بود. آنها به اشتغالی آرام و سرشار از آسایش خاطر و امنیت نیاز دارند. عاشق چیزهای زیبا و جذابند و در حرفه های هنری خوب هستند.

طالع بینی سال ۲۰۲۰ برای برج حوت

متولدین برج حوت در نیمه اول سال از طالع بینی ۲۰۲۰ راضی نیستند اما بعدا همه چیز بهتر خواهد شد. متولدین این علامت معمولا غیر مادی و روح گرا هستند و طبیعتی حساس دارند. می توانند خود را فدای دوستان شان کنند چیزی که حداقل می تواند به درستی مورد تقدیر قرار گیرد. سال گذشته سیاره نپتون تاثیر بسیار روشنفکرانه ای بر روی شما داشت و شما بسیار به تفکر می نشستید. این موضوع باید امسال تغییر کند.

از ابتدای سال ممکن است مشکلاتی در روابط خود داشته باشید. اجازه ندهید حسادت بی دلیل شما را کور کند. مشکلات را با صبر و حوصله حل کنید. بر روی پای خود بایستید و یک بار تلاش کنید منطقی فکر کنید که به چه چیزی واقعا نیاز دارید. کار و حرفه خود را تقریبا بدون اینکه مورد توجه قرار بگیرید ادامه می دهید. هیچ چیزی را تباه و خراب نمی کنید اما قادر به گفتن اینکه از خودتان راضی هستید نیستید.

بهار ۲۰۲۰ مطابق با طالع بینی، سخت خواهد بود. باید با از دست دادن شخص مهمی روبرو شوید. در این دوران سخت به دنبال کمک در خانواده خود باشید. آنها می توانند بهترین نصیحت و پیشنهاد را به شما کرده و یا حتی شادتان کنند. سعی کنید برای مثال نقاشی بکشید یا کتاب بخوانید اگر در کار مشکلی دارید، از دیگران نظر بخواهید. سعی نکنید همه چیز را خودتان حل کنید.

نیمه دوم سال برای متولدین برج حوت شاد خواهد بود. در تابستان دوباره به زندگی بر می گردید، انرژی تازه ای می یابید و به همین خاطر برای جنس مخالف بسیار جذاب خواهید بود. شجاعت خود را جمع کنید و از اینکه گام اول را بردارید نترسید. اعتماد به نفس تازه ای پیدا می کنید و از آن جهت منافع خود استفاده می نمایید. همتای خود را اسیر کرده و از عشق بازی لذت می برید. این دقیقا همان چیزی است که لیاقتش را دارید. برای کسانی که در رابطه به سر می برند پاییز دوره خوش شانسی خواهد بود. سیاره نپتون برای شما آرزوی روابط عاشقانه و متوازن دارد.

با سرد شدن تدریجی هوا و نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۰، موفقیت در کار و حرفه شروع می شود. می توانید به خودتان افتخار کنید. فقط مراقب همکاران حسودی که می خواهند موفقیت شما را بدزند و کار شما را رد کنند باشید. در این دوران، دوستان واقعی خود را که پشت شما می ایستند خواهید شناخت. اکنون زمان مناسبی برای آغاز یک سرگرمی جدید است. طالع بینی می گوید که ایجاد دوستی ها و آشنایی های جدید، چه کاری چه شخصی، در ماه نوامبر برای شما بسیار آسان خواهد بود. از آن به خوبی استفاده کنید؛ ملاقات ها و تجربیات بسیار جذابی بدست خواهید آورد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا