فال کائنات مخصوص اردیبهشت ۱۴۰۱

فال و طالع بینی در میان بسیاری از افراد علاقمندان و طرفداران بسیار زیادی دارد. فال کائنات یکی از مهمترین انواع فال ها می باشد که به شکل های مختلف موجود است. اگر کلماتی مانند فال کائنات ، فال کائنات امروز، فال کائنات روزانه و … را جستجو می کنید و به دنبال خواندن فال روزانه کائنات هستید این مطلب متعلق به شماست! در این بخش از قسمت سرگرمی سایت جدول یاب، فال کائنات را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

فال کائنات
فال کائنات

فال کائنات امروز

فروردین 

از هر اتفاق بدی نهراسید زیرا این اتفاقها همیشه نشانه بدی نیست و شروع روزهای بهتری برای شماست .

اردیبهشت 

شرایط شما سخت است و نیاز به عمل دارد نه سخنی که همراه با عمل نیست

خرداد 

رفتارتان را با کسی که روزیتان از جانب اوست درست کنید زیرا هر چه قدر هم که جابجا شویدکسی مثل او پیدا نمی کنید .

تیر 

هرگز از کاری که می کنید مایوس نباشید و به آنچه که دارید قناعت کنید چون آنچه را که خداوند قادر متعال برای هر بنده ای مقدور فرموده به اندازه استعداد و لیاقت اوست پس به این امر شاکر باشید تا کامروا گردید.

مرداد 

راههای خوبی پیش رو دارید و موفقیت بی شکی پیش رو دارید ولی از ادامه راه خسته نشوید زیرا همه چیز را از دست خواهید داد

شهریور

رکود و شرایط نا مناسب در پیش از برتری خود را به دیگران ثابت کنید . تا اعتماد بزرگترها و افراد مهم را جذب کنید . شادی در پیش است .

مهر 

به زودی خبر خوشحال کننده ای دریافت می کنید. یا شاید برای شرکت در جلسه ای مهم از شما دعوت به عمل آید. احتمال دارد ترفیع مقام بگیرید.

آبان 

فکر کردن در مورد مسئله مهم و به تفکرات صحیح عمل کردن از شکست و سر افکندگی جلو گیری می کند .قبل و بعد از انجام کارها به آن فکر کنید.

آذر

‌مخالفتهایی که با شما می شد از بین رفته و زمان آزادی شما فرا رسیده هر هرکتی به نفع شماست . ملاقات در پیش دارید .

دی

در زندگی برایتان مشکلاتی پدید می آید. آماده باشید و از آنها نهراسید.

بهمن

حق خطا کاران را کف دستشان بگذارید و از از گذشت بی مورد دست بردارید . شرایط تان را برای دیگران توضیح دهید تا بتوانند درکتان کنند .

اسفند

شانس به شما روی می آورد و به موفقیت مالی می رسید. ولی در زمینه عشق و احساسات دچار مشکل می شوید و نمی دانید چه تصمیمی بگیرید. با دیگران مشورت کنید.

فال کائنات

فال کائنات چیست؟

انواع بسیاری از شیوه های طالع بینی وجود دارد که اطلاعاتی در مورد خود و زندگی ما به ما می دهد ، اما آیا می دانید که در واقع یک طالع بینی فرشته وجود دارد؟

هرکدام و هرکدام از ما یک فرشته شخصی داریم که برای راهنمایی و کمک به ما از طرق مختلف در دسترس است. در طول زندگی ما ، بسیاری از فرشتگان سرپرست مختلف وجود دارند که برای دوست داشتن ، حمایت و راهنمایی ما هستند ، اما یک فرشته برجسته خاص وجود دارد که براساس نشانه اخترشناسی تولد ما به هر یک از ما اختصاص داده شده است. هر علامت اخترشناسی دارای صفات و خصوصیاتی است که ممکن است یا ممکن است ما را تعریف نکند اما بازتاب دهنده درسی است که ما در اینجا برای یادگیری آن هستیم.

فرشته ها کی هستند؟

فرشته هایی که به آنها اشاره می کنم عبارتند از: “Archangel Ariel، Chamuel، Zadkiel، Grabriel، Raziel، Metatron، Jophiel، Jeremiel، Raguel، Azrael، Uriel and Sandalphon. هر یک از فرشته ها ویژگی یا ویژگی خاصی دارند که در سفر ما در طول زندگی برای ما مفید است. تنها چیزی که لازم است این است که در زمان نیاز با فرشته یا هر یک از فرشته ها تماس بگیرید. فرشتگان بدون اینکه از شما سؤال شود در زندگی شما دخالت نخواهند کرد. همه بهشت ​​آنچه را که به عنوان منطقه آزاد ارزی شناخته می شود احترام می گذارند و فرشتگان تا زمانی که از آنها خواسته اید انجام دهند کمک نمی کنند. فرقی نمی کند که چگونه از آنها بخواهید یا از آنها دعوت می کنید ، یک دعا ، تأیید ، تجسم یا صرفاً نام آنها را صدا می کنید و از آنها می خواهیم لطفاً بیایند و به شما کمک کنند تا آنچه را که می خواهید انجام دهید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا