جزئیات ساخت فصل دوم سریال زیرخاکی + علت عدم حضور هادی حجازی فر در زیرخاکی۲

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره فصل دوم سریال زیرخاکی و همچنین آخرین خبرها از زیرخاکی ۲ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فصل دوم سریال زیرخاکی که به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته می ‌شود، در یکی از هتل ‌های پایتخت کلید خورده است و پژمان جمشیدی ، ژاله صامتی و رایان سرلک مقابل دوربین رفته ‌اند.

فصل دوم سریال زیرخاکی

زیرخاکی دومین همکاری سامان و نصیری‌نیا پس از مجموعه تلویزیونی «نفس» بود که حالا به تولید فصل دوم نیز رسیده و روایتگر بلندپروازی‌ های مردی جاه‌ طلب و سر به هوا به نام فریبرز (فری خاکی) است که می‌خواهد با پیدا کردن گنج، یک شبه ره صدساله را برود؛ او که به همراه همسرش پریچهر و فرزند خردسالش کاوه در یکی از مناطق جنوب شهر تهران زندگی می‌کند، به واسطه برادرش که یکی از افسران انقلابی نیروی هوایی است درگیر ماجرا‌هایی می‌شود که به موازات تلاشش برای یافتن گنج، او را ناخواسته وارد مبارزات انقلابی می ‌کند.

این ماجرا‌ها پس از پیروزی انقلاب نیز ادامه پیدا می‌کند تا این که شرایطی رقم می‌خورد که او را ناگزیر به خروج از کشور می‌کند. این تصمیم او با آغاز جنگ تحمیلی همزمان می‌شود و فصل دوم در ادامه قصه فصل اول و در سال ۱۳۵۹ شمسی رقم می‌خورد…

فصل اول زیرخاکی با پخش در رمضان سال جاری توانست عنوان پربیننده ترین سریال رمضانی را از آن خود کند! و حالا با فراهم شدن شرایط، ساخت ماجراهای فریبرز باغبیشه ادامه پیدا می کند…

پژمان جمشیدی ، ژاله صامتی و هادی حجازی ‌فر از بازیگران نقش اصلی فصل اول این سریال بوده ‌اند. فصل اول سریال جلیل سامان ، رمضانی شد و مخاطبان پروپاقرصی را برای خود پیدا کرد! تا جایی که در صفحه مجازی سریال شاهد پست ‌هایی هستیم که نشان می‌ دهد مخاطب منتظر قسمت ‌های بعدی است. ۶ اردیبهشت‌ ماه همزمان با اول ماه مبارک رمضان، این سریال تلویزیونی به آنتن رسید و ۳۱ اردیبهشت‌ ماه موقتا آنتن را ترک کرد تا مهیای فصل دوم شود. کرونا مانع بزرگی برای سازندگان زیرخاکی شد که نتوانستند ادامه سریال را زودتر به آنتن برسانند.

به تازگی رضا نصیری نیا ، تهیه کننده سریال زیرخاکی با اشاره به نبود هادی حجازی فر در لیست بازیگران این سریال که روز گذشته منتشر شد، بیان کرد: هادی حجازی‌ فر از دوستان باارزش من است و خیلی دوست داشتم در سریال زیرخاکی در خدمت او می ‌بودم ولی او این روزها مشغول تولید سریال شهید باکری است. هادی حجازی ‌فر در سریالی که قرار است تولید کند هم بازیگر است و علاوه بر آن نویسندگی و کارگردانی سریال را هم برعهده دارد. از طرفی هم قرار بود ما این دو سریال را یعنی زیرخاکی و شهید باکری را در یک زمان آغاز کنیم و اگر او به پروژه زیرخاکی می‌ پیوست، سریال خودش تحت ‌الشعاع قرار می‌گرفت.

بنابراین جلساتی گذاشتیم و مقرر شد فعلا در فصل دوم جای این شخصیت خالی باشد تا ببینیم بعد از این پروژه چگونه پیش خواهد رفت!  “

چندی پیش مطلع شدیم هومن برق نورد به فصل دوم سریال زیرخاکی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و به تهیه کنندگی رضا نصیری نیا پیوست. هومن برق نورد برای نخستین بار با جلیل سامان همکاری می کند. ابن بازیگر تئاتر که اواخر دهه ۸۰ با سریال «اشکها و لبخندها» در تلویزیون شناخته شد، در یک دهه اخیر تجربیات مختلفی را در کارنامه کاری اش ثبت و در نزدیک به ۴۰ سریال و فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده است. قرارداد سایر بازیگران در حال انعقاد است و به زودی رسانه ای می شود.

 

کارگردانی زیرخاکی را جلیل سامان و تهیه گنندگی آن را رضا نصیری نیا برعهده داشتند و این سریال ، یک سریال رمضانی بود که در ایام ماه رمضان سال ۹۹ روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

پس از پایان فصل اول سریال زیرخاکی مدیرگروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم مدعی شد که سریال زیرخاکی فصل دوم خواهد داشت.

آبان ماه سال جاری بود که جلیل سامان کارگردان این سریال ، از آغاز فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی زیرخاکی خبر داد و با توجه به شیوع ویروس کرونا از مردم خواست که دعا کنند تا بتوانند بدون مشکل این سریال را وارد مرحله تولید کنند.

زیرخاکی 2

بازیگران سریال زیرخاکی ۲

لیست اسامی سریال زیرخاکی ۲ رسانه ای نشده است . اما به نظر می رسد پژمان جمشیدی ، ژاله صامتی و هادی حجازی فر همچنان در سریال زیرخاکی ۲ همکاری خواهند کرد . در فصل اول علاوه بر این بازیگران ، نادر فلاح، امید روحانی، ایرج سنجری و اصغر نقی‌زاده نقش های کلیدی را داشتند.

اخیرا گفته شده بود که بخشی از سریال زیر خاکی ۲ در ترکیه فیلمبرداری خواهد شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور ، مرزها بسته و فیلمبرداری متوقف شد.

در فصل اول سریال زیرخاکی ، نقش اول سریال را پژمان جمشیدی به عهده داشت که در کنار ژاله صامتی زوج منحصر به فردی را تشکیل داده بودند.

فصل دوم زیرخاکی

داستان سریال زیرخاکی ۲

به نظر می رسد داستان سریال زیرخاکی ۲ ادامه ی فصل قبل این مجموعه باشد.

خلاصه داستان سریال زیرخاکی ( فصل اول ) در مورد مردی بود که برای پیدا کردن زیرخاکی و عتیقه درگیر ماجراهایی شد.

زمان پخش سریال زیر خاکی ۲

سریال «زیرخاکی ۲» از عید سعید فطر روی آنتن شبکه یک می‌رود. . ساعت پخش سریال زیرخاکی ۲ به زودی اعلام خواهد شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا