فصل دوم سریال می خواهم زنده بمانم کی پخش می شود؟

سریال می خواهم زنده بمانم با داستان پرکشش و بازی خوب بازیگرانش توانست در شبکه نمایش خانگی جای خود را باز کند و بینندگان زیادی را به خود اختصاص دهد. حالا همه منتظر هستند تا فصل دوم سریال می خواهم زنده بمانم شروع شود.

داستان فصل اول سریال می خواهم زنده بمانم در دهه ۶۰ رخ داد. هما حقی، امیر شایگان و نادر سرمد مثلثی را تشکیل دادند که وقایع مربوط به آنها بسیار تماشایی بود. در این سریال هم عشق وجود داشت و هم نفرت. هم امید و هم ناامیدی. هم ترس و هم شجاعت.

مثلث عشقی موضوع تازه ای نیست اما همین مثلث در سریال می خواهم زنده بمانم به شکلی جذاب و درست روایت شد. شخصیت ها در جای خودشان بودند. درست بازی می کردند. رفتارها و گفتارهایشان دقیق و مطابق منطق داستان پیش رفت و … همه این عوامل در کنار بازی خوب همه بازیگران به ویژه حامد بهداد سریال را جذاب کرد. البته در پایان شاهد وقایع خونینی بودیم.

زمان پخش فصل دوم سریال می خواهم زنده بمانم

فصل اول این سریال در ۲۰ قسمت به پایان رسید. نادر سرمد کشته و شایگان دستگیر شد اما این همه ماجرا نیست و حکایت همچنان باقی است. حالا باید منتظر فصل دوم باشیم. در این فصل پرش زمانی داریم و به زمان حال می رسیم تا ببینیم شخصیت ها اکنون چه می کنند و زندگی شان چه تغییراتی کرده و به کجا رسیده اند. تکلیف کاوه و شیوا چه می شود؟ هما چه می کند؟ همایون حقی چه اوضاعی دارد و چه اتفاقاتی برای شایگان رخ خواهد داد؟

برای تماشای فصل دوم این سریال باید منتظر بمانیم. این فصل هنوز در مرحله پیش تولید است و چند ماه کار دارد. یعنی باید تا بهار سال ۱۴۰۱ در انتظار بمانیم.

در این مدت سریال های دیگر جایگزین می خواهم زنده بمانم می شوند و اتفاقا ترافیک مجموعه های جذاب در شبکه نمایش خانگی سنگین است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
@li
@li
2 سال قبل

والا برخورد با مردم شده مثل موش آزمایشگاهی.خیلی راحت میتونی یه سریال ۳۰ قسمتی بسازی البته روال عادی داستان رو تا قسمت ۲۸ می‌سازید و بعد بازخورد رو می‌بینید اگر مردم راغب بودند ؛برای در آمد بیشتر یه کم اب داخل سریال قاطی میشه و میره برای فصل دوم.حالا این وسط اگر شما برای خرید سی دی ها هرچقدر هزینه کردین اصلا برای کارگردان و تهیه کننده مهم نیست مهم پولیه که از جانب مردم عایدشون میشه.یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه مشت نمونه خرواره ؛خیلی راحت میشه فهمید وضع مملکتمون هم همینجوریه.

دکمه بازگشت به بالا