فصل دوم سریال نجلا کی پخش می شود؟

سریال نجلا یکی از سریال هایی است که در فصل اول بسیار پربیننده شد و به همین دلیل عوامل آن تصمیم گرفتند فصل دوم این سریال را نیز بسازند. البته این بار بازیگر نقش اصلی زن تغییر کرد و دیگر شاهد حضور سارا رسول زاده در نقش نجلا نیستیم.

فصل دوم سریال نجلا

خلاصه داستان فصل اول سریال نجلا

در فصل اول سریال نجلا شاهد بودیم عبد و عطا دو دوست صمیمی هستند که هر دو دل در گرو دختری دارند. عطا عاشق شیرین است و با او نامزد کرده اما مشکلاتی مانند نداشتن شغل مناسب مانع ازدواج آن دو شده است.

از سویی عبد هم عاشق دختری به نام نجلا است. نجلا قبلا ازدواج کرده بود و یک فرزند پسر دارد. عبد با زحمت نجلا را راضی می کند به خواستگاری برود اما خانواده عبد وقتی می فهمند نجلا بیوه است با این ازدواج مخالفت می کنند. اصرارهای عبد باعث می شود این دو به هم نزدیک تر شوند البته نجلا یک شرط می گذارد. او که سال ها ساکن عراق بوده فرزندش را در کربلا گم کرده و از عبد می خواهد وی را به صورت غیرقانونی به کربلا ببرد تا بتواند پسرش را پیدا کند.

در نهایت عبد، نجلا و عمه اش، عطا و شیرین راهی کربلا می شوند و اگرچه مشکلات زیادی برایشان به وجود می آید اما در نهایت هم به زیارت می روند و هم پسر نجلا را پیدا می کنند و روانه ایران می شوند. حالا عشق های دشوار این داستان آسان شده و در فصل دوم باید شاهد باشیم عبد و نجلا چگونه زندگی مشترک را تشکیل خواهند داد و عطا و شیرین نیز چگونه زیر یک سقف می روند.

زمان دقیق پخش این سریال هنوز مشخص نشده است و باید منتظر بمانیم. در صورت انتشار اخباری مبنی بر زمان پخش این سریال این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا