فصل چهارم سریال از سرنوشت کی پخش می شود؟ + اسامی بازیگران از سرنوشت ۴

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره زمان پخش فصل چهارم سریال از سرنوشت خواهیم داشت! با ما همراه باشید. احتمالا در بهار ۱۴۰۰، فصل چهارم سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و به تهیه ‌کنندگی اکبر تحویلیان و به نویسندگی محمدمهدی سلطانی ، روح ‌الله صدیق ، مسعود کرمی و سارا خسروآبادی به اتفاقات دوران جوانی دو شخصیت اصلی داستان یعنی هاشم و سهراب می ‌پردازد که ایفای نقش آن‌ ها را دارا حیایی و کیسان دیباج بر عهده دارند، در جدول پخش برنامه ‌های شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.

پیشتر ۳ فصل این سریال که به دوران کودکی، نوجوانی و ماجراهای خروج هاشم و سهراب از مرکز نگهداری کودکان بی ‌سرپرست و اولین تجربه‌ های حضور مستقل‌ شان در اجتماع می ‌پرداخت از این شبکه پخش شد که توانست عنوان یکی از سریال‌ های پربیننده تلویزیون را به خود اختصاص دهد و با استقبال مخاطبان مواجه شود!

سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت به تهیه‌ کنندگی اکبر تحویلیان از تولیدات جدی و پرمخاطب سال گذشته تلویزیون است که پس از پخش فصل اول و استقبال مخاطبان، سری دوم آن نیز به تولید رسید و تا روزهایی از اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی نیز روی آنتن رفت. گروه در همان روزهای پخش، فصل سوم را به کارگردانی محمدرضا خردمندان جلوی دوربین و در حال ضبط داشتند تا به آنتن شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در سال جاری برسد. فصل سوم سریال از سرنوشت همانند دو فصل دیگر از پربیننده ترین سریال های تلویزیون شد که آخرین قسمت آن هفته سوم آذر ماه به پایان رسید!

لازم به ذکر است از سرنوشت کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که تاکنون در سه فصل تولید شده و دو فصل آن در سال گذشته به پخش رسیده است. داستان این مجموعه به رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه‌ بی ‌سرپرست بر می‌گردد؛ این دو  از کودکی در این مرکز زندگی می‌ کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می ‌رسند. آنها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌ های زندگی‌شان محور روایت‌ اتفاقات این سریال می‌شود.

سریال از سرنوشت
فصل سوم سریال از سرنوشت

در این اثر در ۶۰ قسمتی بازیگرانی چون حسین پاکدل، علیرضا آرا، پوریا پورسرخ، علیرضا استادی، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، شبنم فرشادچو، مائده طهماسبی، سید مهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، مونا کرمی، مرضیه موسوی و دارا حیایی و کیسان دیباج (در نقش هاشم و سهراب) و … نقش ‌آفرینی می ‌کنند.

سریال از سرنوشت

«از سرنوشت» کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما که تاکنون در سه فصل تولید شده و دو فصل آن در سال گذشته به پخش رسیده است. داستان این مجموعه به رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه‌ بی‌سرپرست برمی‌گردد؛ این دو  از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آنها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت‌ اتفاقات این سریال می‌شود.

تحویلیان درباره احتمال ساخت سری‌های دیگری از سریال «از سرنوشت» نیز اعلام کرد؛ اتفاقا پیشنهاد ساخت «از سرنوشت ۴» به من داده شده است. الان هم برای ساخت فصل جدید درحال رایزنی و تعامل هستیم تا آن را هم در آینده نزدیک جلوی دوربین ببریم.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
لاله
لاله
3 سال قبل

وای اگه بعد شاهرگ پخش بشه عالیه

دکمه بازگشت به بالا