فصل سوم فیلم‌ ابرقهرمانی نگهبانان کهکشان کی پخش می شود؟

بخش سوم از فیلم‌ ابرقهرمانی «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy)، سال ۲۰۲۳ میلادی روی پرده می‌رود. کمپانی فیلمسازی دیزنی، پس از مدتها انتظار، از تاریخ اکران بخش سوم فیلم نگهبانان کهکشان پرده برداشت.

اگرچه مجموعه سینمایی نگهبانان کهکشان برای سال‌ها یکی از ستون‌های مهم دنیای سینمایی مارول بود، این اواخر ساخت و اکران دنباله آن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. تابستان سال ۲۰۱۸ در پی یک رسوایی کوچک، جیمز گان نویسنده و کارگردان این مجموعه اخراج و بعدها دوباره برای ساخت بخش سوم به خدمت گرفته شد. اما از آنجایی که این فیلمساز در آن زمان کارگردانی فیلم جوخه انتحار را برعهده گرفته بود، پروژه ساخت نگهبانان کهکشان ۳ عقب افتاد. به این ترتیب می‌دانستیم بخش سوم این فیلم ساخته خواهد شد اما زمان آن معلوم نبود.

حال کمپانی دیزنی طی رویداد Investor’s Day خود که روز پنجشنبه (۲۰ آذر ۹۹) برگزار شد، به انتظار طرفداران این فیلم پایان داد و اعلام کرد بخش سوم نگهبانان کهکشان سال ۲۰۲۳ میلادی روی پرده خواهد رفت؛ هنوز درباره تاریخ دقیق اکران یا جزئیات داستان این فیلم از دنیای سینمایی مارول اطلاعاتی در دست نیست.

در این رویداد همچنین اعلام شد گان در کنار فیلم اصلی، روی چند پروژه جانبی مرتبط و هیجان‌انگیز نیز کار خواهد کرد. بنابراین طرفداران نگهبانان کهکشان برای تجدید دیدار با شخصیت‌هایی چون استار لرد، گامورا، دراکس، راکت، گروت، مانتیس و نبیولا کافیست تا اواخر سال ۲۰۲۲ صبر کنند. زیرا گان قرار است در این تاریخ نسخه ویژه فیلم با عنوان Guardians Of The Galaxy Holiday Special را ضبط و منتشر کند.

خبرهای خوب برای طرفداران این مجموعه ابرقهرمانی کم نیست. علاوه بر بخش سوم و نسخه ویژه تعطیلات نگهبانان کهکشان، یک مجموعه سریال کوتاه ویژه با محوریت ماجراجویی‌های گروت کوچولو نیز برای سرویس دیزنی پلاس در دست ساخت است که می‌تواند طرفداران این مجموعه را به وجد آورد.

نگهبانان کهکشان که برپایه مجموعه کتابهای مصوری به همین نام ساخته شده است، اولین بار در سال ۲۰۱۴ به کارگردانی جیمز گان و تهیه‌کنندگی استودیو مارول به سینماها آمد. این فیلم دهمین فیلم دنیای سینمایی مارول بود که با بیش از ۷۷۳ میلیون فروش به سومین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۴ و بیست‌وششمین فیلم ابرقهرمانی پرفروش تاریخ تبدیل شد. دنباله این فیلم در سال ۲۰۱۷ و با عنوان نگهبانان کهکشان: بخش دو منتشر شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا