فیلم سایکو پارتی مختلط در جنگل های شمال + جزئیات ماجرا

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحات و فیلم درباره سایکو پارتی مختلط در جنگل های شمال ایران همراه با جزئیات ماجرا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی انتشار فیلم رقص مختلط دختران و پسران شیطان پرست پس از استعمال مواد مخدر در جنگل های شمال ، بازخوردهای گوناگونی را به همراه داشته است!

 

لازم به بیان است این نوع مراسم ، نگرانی های بسیاری رابه وجود آورده است! بررسی ها نشان می دهد رقصندگان این مراسم شیطانی معتادانی هستند که با آرزوهای گمشده تحت هدایت یک لیدر به میان جنگل ها و بیابان ها رفته و نمادهای شیطانی و البته نمادی از شخصیت های کارتونی را روی درختان یا جاهای قابل روئیت آویزان می کنند و با خوردن قارچ سمی که اگر مدیریت نشود، مرگ آنها را رقم می زند، برای سوزاندن انرژی به رقص و پایکوبی می پردازند و در خیال و توهم به آرزوهایشان در قالب شخصیت های مورد علاقه خود می رسند یا اگر عشق پرواز داشته باشند در توهم به آن می رسند!

سایکو پارتی چیست؟

مراسم سایکو پارتی مراسمی است که دختران و پسران در آن از انواع مواد مخدر مانند، ال اس دی، قارچ سمی، و مواد هایی نظیر این نوع استعمال می کنند که حتما باید داخل این مراسم یک لیدر وجود داشته باشد تا مصرف کننده مواد مخدر دچار مرگ و آسیب هایی نظیر خودزنی یا خودکشی و توهم های کاذب و بی جا و سکته مغزی و قلبی نشوند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دامون
دامون
3 سال قبل

چه ربطی به شیطان پرستی داره عادت کردین به هرکسی که نوحه یا سنتی گوش نده بگین شیطان پرست ؟؟

دکمه بازگشت به بالا