فیلم گربه سیاه | اسامی بازیگران گربه سیاه به تهیه کنندگی بهرام رادان و خلاصه داستان

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره اسامی بازیگران فیلم گربه سیاه به تهیه کنندگی بهرام رادان و با بازی ترلان پروانه همراه با خلاصه داستان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بهرام رادان ، تهیه کننده فیلم گربه سیاه به کارگردانی کریم امینی و به نویسندگی علی اصغری با تاکید بر این نکته که این فیلم سینمایی مناسب اکران آنلاین نیست، اعلام کرد که می‌ خواهد پس از عادی شدن شرایط سینماها و اکران سراسری این فیلم، تولید پروژه دیگری را آغاز کند!

بهرام رادان که بیش از دو دهه از حضور او در دنیای بازیگری میگذرد در تجربه ای متفاوت علاوه بر بازیگر به عنوان تهیه کننده در فیلم گربه سیاه حضور داشت. بهرام رادان که سال گذشته این فیلم سینمایی را در مقام تهیه‌ کننده و بازیگر تولید کرد، درباره زمان اکران این فیلم سینمایی گفت:

” ما منتظر اعلام نظر سازمان سینمایی هستیم تا پس از صدور پروانه نمایش و بازگشایی سینماها، بتوانیم در بهترین زمان ممکن این فیلم را اکران کنیم. مسائل مربوط به کرونا و تعطیلی سالن‌ ها ضربه زیادی به سینما زده است و از طرفی باعث شده است زمان امتحانات مدارس، دانشگاه ‌ها و کنکور تغییر پیدا کند و از آنجایی که طیف اصلی مخاطبان این فیلم عمدتا جوانان هستند، در صدد هستیم تا با بررسی شرایط، مناسب ‌ترین زمان را برای اکران انتخاب کنیم. تجربه خوشایند این فیلم باعث شده است که به طرح‌ ها و ایده‌ های جالبی با محوریت جوانان و نسل دهه ‌های هفتاد و هشتاد برسیم و امیدوارم پس از اکران گربه سیاه ، تولید یکی از آن‌ ها را آغاز کنیم.

به عنوان یک فرد مستقل که با سرمایه شخصی و بدون دریافت وام و کمک مالی از سازمان‌ ها و نهادهای دولتی فیلم تهیه کرده ‌ام، امیدوار هستم با تسریع روند اداری در سازمان سینمایی و اکران گربه سیاه راه برای تولیدات آینده‌ ام هموارتر شود. “

بهرام رادان در مورد بازی خود در این فیلم سینمایی گفت:

” تا آخرین لحظه برای بازی نکردن در فیلم مقاومت می‌ کردم، چون به لحاظ تولیدی فیلم گربه سیاه بسیار کار سختی بود و بازی و تهیه همزمان، وقت و انرژی زیادی طلب می‌ کرد، ولی پس از به نتیجه نرسیدن مذاکره با سه همکار محترم به دلایل گوناگون، در این فیلم بازی هم کردم و از نتیجه کار بسیار راضی‌ ام. “

در انتها بد نیست بدانید بهرام رادان ، ترلان پروانه ، کیا رکنی ، پیام احمدی نیا ، آزاده سدیری ، علیرضا استادی با معرفی حسین پورکریمی و با هنرمندی بهاره کیان افشار ، رضا یزدانی ، احسان کرمی ، علی اوجی و گروه سون بند از جمله هنرمندانی هستند که در گربه سیاه حضور دارند.

حضور فیلم گربه سیاه در جشنواره ورشو ۲۰۲۰ میلادی

فیلم سینمایی گربه سیاه به کارگردانی کریم امینی و به نویسندگی علی اصغری و به تهیه کنندگی بهرام رادان در تجربه ای موفق در اولین حضور جدی بین المللی خود در جشنواره ورشو ۲۰۲۰ میلادی به نمایش گذاشته می شود. جشنواره فیلم ورشو یکی از جشنواره های معتبر جهانی است و سی و ششمین دوره آن امسال از ۱۸ تا ۲۷ مهر ماه در ورشو پایتخت لهستان برگزار می شود.

کریم امینی ، کارگردان فیلم گربه سیاه با انتشار تصویری از پوستر این فیلم از حضور در جشنواره جهانی ورشو ۲۰۲۰ میلادی خبر داد:

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا