فیلم Text For You با بازی پریانکا چوپرا + موضوع

جدولیاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: پریانکا چوپرا یکی از موفق ترین چهره های سینمای هند است که در سینمای غرب هم حضوری چشمگیر و درخشان داشته و دارد. این بازیگر مطرح در حال حاضر در هالیوود پروژه های متعددی در دست دارد. او به زودی بازی در فیلم جدیدش تحت عنوان «Text For You» را آغاز خواهد کرد و در همین باب، تصویری از خودش را که در حال آماده شدن مدل موها و ناخن هایش برای این فیلم است به اشتراک گذاشت. ظاهر وی در حال آماده شدن برای کاراکترش در این فیلم است و فیلمبرداری به زودی آغاز خواهد شد.

این فیلم براساس اس ام اس ۲۰۱۶ Fur Dich آلمان می باشد و بر گرفته از رمان معروف سوفی کرامر با همین نام می باشد. درواقع داستان پیرامون زندگی زنی است که برای تسکین درد خود پس از از دست دادن نامزدش، شروع به ارسال متن های عاشقانه به هم سلول قدیمی او می کند اما معلوم می شود که این شماره تلفن به مردی انتقال پیدا کرده که همان نوع شکست عشقی را تجربه کرده است.


پریانکا چوپرا اواخر سال ۲۰۱۸ با نیک جوناس خواننده مطرح آمریکایی ازدواج کرد و به آمریکا رفت و فعالیت های وی در بالیوود بسیار کم رنگ شد و در حال حاضر می توان گفت عمده تمرکز و فعالیت او در هالیوود می باشد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا