قسمت آخر سریال کلبه ای در مه کی پخش می شود؟ + خلاصه داستان قسمت آخر

سریال کلبه‌ای در مه به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید پروینی امشب به پایان می رسد. قسمت آخر سریال کلبه‌ای در مه به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید پروینی امشب حوالی ساعت ۲۰:۵۰ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

قسمت آخر سریال کلبه ای در مه

در این سریال سام قریبیان، حسام محمودی، مریم بوبانی، رزیتا غفاری، فرخ نعمتی، حمید ابراهیمی، آشا محرابی، شیوا ابراهیمی، سید مهرداد ضیایی، سودابه بیضایی، سیاوش چراغی پور، خشایار راد، سیده رؤیا حسینی، شهروز آقایی پور، رضا جوشنی، خشایار راد، محمد علی فرمند، فریده دریامج، ساقی زینتی و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان قسمت آخر سریال کلبه ای در مه

برزو خان پس از کشتن ماه‌گل به سرعت از آن‌جا متواری شده که در مسیر به خلیل‌برخورد اما توانست از آن موقعیت خوب فرار کند.
خلیل با فهمیدن ماجرا شروع به تعقیب کردن برزو کرد که متوجه شد سیروس او را پیدا کرده است و به یک علفزار اطراف روستا برده است.
سیروس به او می‌گوید که آوازه قتل‌او در روستا پیچیده است و هر چه سریع‌تر باید از آن‌جا برود، برزو که در حال رفتن بود سیروس او را از پشت به قتل رساند و جنازه اش را نیز دفن کرد.
می‌جان مادرش را در آغوش گرفته بود و بی‌تابی می‌کرد و تنها مادرش را صدا می‌زد.
یک ماه بعد
می‌جان در خانه نشسته است که دایی خلیل به سراغش می‌رود و درباره دامون با او حرف می‌زند اما می‌جان می‌گوید همه آزاد شده اند اما از او خبری نشده است و امید ندارد که او زنده باشد.
می‌جان از دایی خلیل خواهش می‌کند که او را به خانه خان بزرگ ببرد که نازبانو بسیار از او استقبال می‌کند و از او می‌خواهد که آن‌جا بماند و می‌گوید خودش قصد رفتن به شیراز را دارد.
می‌جان خان را راضی کرده است تا با هم به امام زاده بروند و آن‌جا بمانند که در هنگام رفتن دامون و شیرین از راه می‌رسند و شیرین برای آن دو آرزو خوشبختی می‌کند.
این داستان ادامه دارد…

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا