قسمت دوم سریال خاتون کی پخش می شود؟ | تاریخ دقیق توزیع قسمت دوم سریال خاتون

سریال خاتون یکی از جدیدترین سریال‌های ایرانی حال حاضر است که تا کنون یک قسمت آن به نمایش درآمده و طبق توصیف تک‌جمله‌ای نماوا، داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

سریال خاتون

داستان خاتون شهریور ۱۳۲۰ شمسی و در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد، یعنی هنگامی که ایران توسط متفقین اشغال شده و زندگی خانواده‌های ایرانی در حال تغییر و تحول است.

نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میر سعید مولویان و شبنم مقدمی از جمله هنرمندانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. البته بازیگران محبوب دیگری همچون مهران مدیری، بابک حمیدیان، ستاره پسیانی، رضا بهبودی، شاهرخ فروتنیان، بهناز جعفری، مهتاب ثروتی، مهدی قربانی، پیام دهکردی، فرخ نعمتی و مهران غفوریان نیز در سریال حضور دارند.

سریال خاتون به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان ساخته شده است. خانم پاکروان تا کنون آثاری همچون «خانوم»، «نیمه شب اتفاق افتاد» و «لس آنجلس-تهران» را نیز کارگردانی کرده و سابقه بازیگری نیز دارد. علی اسدزاده، تهیه‌کننده سریال «قورباغه» نیز در این پروژه همکاری می‌کند.

و اما نکته جالب توجه دیگر در خصوص سریال خاتون، حضور کیهان کلهر به عنوان آهنگساز است؛ نوازنده مطرح و صاحب‌نام کشورمان که تا کنون بارها در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خوش درخشیده است.

دانلود رایگان قسمت دوم سریال خاتون ممکن است؟

سریال خاتون هر دوشنبه به صورت اختصاصی از شبکه نماوا پخش می‌شود. قسمت اول با عنوان «چو فردا برآید بلند آفتاب» ۱۸ مرداد در شبکه نمایش خانگی به نمایش درآمد و توانست نظر بینندگان را به خود جلب کند. علاقه‌مندان می‌توانند دوشنبه ۲۵ مرداد، به تماشای قسمت دوم این سریال عاشقانه-تاریخی بنشینند. با تهیه اشتراک، امکان دانلود رایگان قسمت دوم سریال خاتون برایتان فراهم می‌شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا