خلاصه داستان قسمت ۱۴ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز)

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۱۴ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز) را می توانید مطالعه کنید. سریال ترکی علیرضا (دردسرساز ) یک سریال عاشقانه از سری سریال های بلند ترکیه ای است که طرفداران بسیار زیادی دارد. سریال ترکی علیرضا (دردسرساز) به کارگردانی Recai Karagöz و تهیه کنندگًساخته شده است. سریال ترکی دردسرساز محصول سال ۲۰۲۱ کشور ترکیه است. ستاره های اصلی سریال شامل آیچا آیشین توران Ayça Ayşin Turan و تولگا ساریتاش Tolga Saritas و Pinar Caglar Gencturk و یاگیز جان کونیالی می باشد.

قسمت ۱۴ سریال ترکی علیرضا
قسمت ۱۴ سریال ترکی علیرضا

خلاصه داستان قسمت ۱۴ سریال ترکی علیرضا (دردسرساز) 

صبح زود علیرضا سر صبحانه رو به خانواده اش و فسونی که خودش خبر کرده می گوید که قصد دارد از شکایت منصرف بشود و دیگر پی اش را نگیرد. همه از این تصمیم جا می خورند و فسون می گوید: «من فقط وکیل تو نیستم. وکیل مامان رقیه هم هستن. هرچی ایشون بگن. » رقیه که فکر می کند علیرضا بیخیال انتقام شده اتفاقا از این تصمیمش استقبال می کند و خوشحال می شود. صبح علیرضا به خانه حشمت می رود و هالیده با دیدنش جا می خورد و می گوید: «بهتر نبود نیای اینجا؟ من خودم میومدم ببینمت. »

علیرضا می گوید: «درسته ولی من الان به خواست پدرت اینجام. » و همراه صبری پیش حشمت می روند. هالیده هم که تعجب کرده دنبالشان می رود و از دور به انها خیره می شود تا بلکه چیزی از حرف هایشان سر در بیاورد. حشمت تمام افرادش را جمع می کند و علیرضا را به عنوان دست راستش معرفی می کند. هالیده با شنیدن این حرف ناراحت و متعجب می شود و سراغ پدرش و علیرضا می رود و با عصبانیت رو به علیرضا می گوید: «من تورو باور کردم اما تنها هدف تو مافیا شدن بوده! تنها خواسته من این بود به عزیزانم ضرری نرسه. » و رو به هردو می گوید: «واسه هردوتون متاسفم. » و با چشمان پر از اشک می رود.

حشمت به کنسرسیوم می رود و روی صندلی قبلی اش رو به بقیه می نشیند. میتات و غالب و شهموز از این که او دوباره جمعشان برگشته خوشحال هستند. اما فواد زیاد راضی به نظر نمیرسد. او به حشمت می گوید که سلمان به نظر آنها را فروخته و طرف تامیین کننده جدیدش حالا کس دیگری است. رقیه سلطان به هالیده زنگ میزند و با خوشرویی او را برای شام دعوت می کند و می گوید: «میدونم تو علیرضا رو راضی کردی تا از انتقام دست برداره. میخوام ازت تشکر کنم. » هالیده که نمیداند چه بگوید قبول می کند. همان موقع علیرضا دنبالش می رود تا با او صحبت کند. اما هالیده با عصبانیت می گوید: «تو چطور تونستی زندگی بابای منو به خاطر بندازی؟ » علیرضا می گوید: «قول میدم زندگی پدرت رو به ریسک خطر نندازم. »

هالیده می گوید: «بابای من از دنیای این کارهای کثیف بیرون اومده بود اما تو کاری کردی تا اونو راضی کنی. » علیرضا می گوید: «بابات شانس دیگه ای نداشت. وقتی تو گفتی بوراک و خانواده اش دیگه مارو تنها نمیذارن، باید یه فکری میکردیم. » هالیده می گوید: «تو محافظ بابام نشدی. قشنگ دست راستش شدی و سعی داری اونو وارد جنگ با ارسویلو ها بکنی. » افراد بوراک مرت را راضی می کنند تا هرچه سریعتر انتقام خواهرش را بگیرد. فواد به دیدن میتات می رود و به او پیشنهاد می دهد تا بوراک و دریا را به عقد هم دربیاورند که بتوانند قدرتمند تر از همیشه ظاهر بشوند و کسی جلودارشان نباشد.

هالیده به کافه ای می رود که زمانی با مادر و برادرش آنجا می رفت. او از صاحب آنجا که دوست قدیمی اش است می خواهد تا ادرسی از سادی آکسوی به او بدهد. او هم قبول می کند. موقع خروج هالیده از کافه، ناگهان بوراکه که تعقیبش می کند، روی سن می رود و آهنگی می خواند. بعد هم می گوید: «هالیده ازت میخوام یه فرصت بدی تا واست جبران کنم. » اما هالیده قبول نمی کند. فرید با عصبانیت و خشم به علیرضا می گوید: «چطور تونستی از نیهان بگذری؟ چطور تونستی وارد این کارها بشی؟ توهم نیهان رو فراموش کردی؟ » علیرضا با بغض دم گوش او می گوید: «همه این کارها به خاطر انتقام نیهانه. حداقل تو تنهام نذار و بهم اعتماد کن. » فرید هم باورش می کند و در آغوشش می گیرد.

علیرضا از آنجا به ایستگاه می رود و به دوستانش می گوید که قبول کرده تا از این به بعد با حشمت کار کند و اضافه می کند: «این راهی که واردش شدم هرجور کثافت کاری و بی عدالتی رو داره. به هیچکس پیشنهاد نمیدم همراهم باشه. » اما حسن و فاتح و فرید قبول می کنند که همه جا همراهش باشند. حشمت عکس سلمان را نشان علیرضا می دهد و می گوید که باید ادم هایی که سلمان با انها کار می کند را پیدا کنند و از سر راه بردارند تا سلمان دوباره مجبور به همکاری به انها بشود. از طرفی هم فواد از بوراک می خواهد تا کار سلمان را خودش حل کند که در کنسرسیوم اعتبارش باقی بماند.

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی علیرضا (دردسرساز) + عکس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا