خلاصه داستان قسمت ۲۵ سریال ترکی معصومیت Masumiyet + پخش صوت

در این مطلب از سایت جدولیاب شاهد خلاصه داستان قسمت ۲۵ سریال ترکی معصومیت Masumiye از نظرتان می گذرد. با ما همراه باشید. سریال ترکی معصومیت در ژانر درام، جنایی به کارگردانی عمور آتای و تهیه کنندگی فاروک تورگوت ساخته شده است. نویسندگی این سریال ترکیه ای بر عهده سیرما یانیک می باشد‌. بازیگران اصلی سریال معصومیت (Masumiyet) عبارتنداز؛ ایلیدا الیشان در نقش اِلا، سرکای توتونجو در نقش ایلکر، دنیز چاکیر در نقش بهار، دنیز ایشین در نقش ایرم، هولیا اوشار در نقش هاله، مهمت اسلانتوق در نقش هارون و …

قسمت ۲۵ سریال ترکی معصومیت Masumiyet
قسمت ۲۵ سریال ترکی معصومیت Masumiyet

اسماعیل با وحشت به هاله می گوید: «من اون شب لعنتی دیدم پسرم چیکار کرد! » ایکلر هم حرف های او را می شنود و جلو رفته و می پرسد که جریان چیست. هاله هم که ترسیده به ایلکر می گوید: «فقط میخواد مارو اذیت کنه. » اسماعیل می گوید: «هرچی از حرفم برداشت کردین همون! » و فورا خانه را ترک می کند و با استرس به کسی زنگ میزند و می گوید: «از دهنم در رفت و گفتم! حالا چطور جمعش کنم! »
ایلکر به الا زنگ میزند تا همدیگر را ببینند چون باید حرف بزنند اما الا با بغض می گوید که تا بعد از نتیجه هئیت قرار نیست با او حرفی بزند. ایلکر وقتی این را می شنود نگران می شود.

ایلکر به خاطر حرف های اسماعیل خواب به چشمانش نیامده. صبح زود اسماعیل به او و هاله می گوید: «چیزی نشده! فقط چون دیشب عصبیم کردین حرفی که به دهنم اومد رو گفتم! » و بعد هم پنهانی به کسی زنگ میزند و می گوید: «نگران نباش از ترس نمیتونن درباره ی چیزی تحقیق کنن. » اما هاله به او مشکوک شده و به کسی زنگ میزند و می پرسد که اسماعیل دقیقا روز حادثه و در فلان ساعت کجا بوده.
بهار و الا برای گرفتن نتیجه هیئت به بیمارستان می روند. نتیجه مشخص می کند که الا به خاطر شوک روحی و روانی تحت تاثیر بوده و حرف هایش در دادگاه اعتباری ندارد. او به گریه در آغوش بهار می گوید: «خیلی خواستم باورش کنم مامان. »

ایلکر و خانواده اش وقتی خبر را می شنوند، حسابی نگران می شوند و اسماعیل داد و بیداد ها و غر زدن هایش را شروع می کند.
هارون از ایرم می خواهد به دیدنش بیاید و ویدیویی را که نشان می دهد بانو به درخواست هاله، ویدیوی دوربین مدار بسته و دیدارهای هارون و بهار را دستکاری کرده. ایرم وقتی این موضوع بهش ثابت می شود که هاله با حرف هایش او را خام کرده، خیلی عصبانی می شود و می گوید: «به خاطر این کار باید جواب پس بده! »
الا بعد از نتیجه هیئت به دیدن ایلکر در همان قایق می رود. ایلکر به او می گوید: «بعد از نتیجه اومدی تا ضربه ای که بهم زدی رو ببینی! تو منو بازی دادی! با گفتن اون حرف ها باعث شدی من اظهاریه بدم اما همه چیز دروغ از آب دراومد! تو داری با عقل و زندگیم بازی میکنی! » الا با بغض می گوید: «یجوری رفتار میکنی انگار من عمدا اون داستان پلیسی رو سرهم کردم.

نمیفهمی که تحت تاثیر خیلی چیزا بودم؟ » ایلکر با دلخوری می گوید: «لازم نیست چیزی بگی! من گول تورو خوردم! » و می رود. الا پشت سرش با گریه فریاد میزند: «تو چطور میتونی منو مقصر بدونی؟ » …. دکتر در مورد رفتارهای یک نارسیست به الا می گوید که تمام حرف ها و حرکاتش فقط برای کنترل کردن او تو روز دادگاه است. الا از این حرف ها پریشان می شود و حتی با گریه می گوید: «یعنی شما میگین منو دوست نداره و همه چیز یه دروغه تا وقت دادگاه حرفامو هم کنترل کنه؟ » دکتر می گوید: «الا تو تقصیری نداری. تو با پدری بزرگ شدی که مادرت رو دوست نداشته و تحقیرش میکرده. فکر کردی زخم هایی که پدرت به وجود آورده میتونی با ایلکر خوبش کنی… »

بهار و تیمور با هم دعوا می کنند. بهار از او طلاق می خواهد اما تیمور قبول نمی کند تا حضانت مرت را به او بدهد. در راهرو بهار با هارون روبرو می شود و با هم ساختمان را ترک می کنند که تیمور آنها را با هم می بیند و عصبانی می شود.
ایرم با عصبانیت سراغ هاله می رود و او را به خاطر این که تمام تلاشش را کرده تا پدرش را از چشمش بیندازد سرزنش می کند. هاله در آرامش به او می گوید: «اگه بابات از این مدارک استفاده کنه تو هم به اندازه من ضرر میبینی. بانو خودکشی دروغت رو همه جا افشا میکنه! » ایرم وقتی این را می شنود، عقب می کشد و با نگرانی به هارون زنگ زده و می گوید: «بابا تو کاری نکن این مسئله ایه که باید تو خانواده حل بشه باشه؟! »بهار به همراه هارون از هاله و بانو به خاطر افشای زندگی شخصی و تهمت و فریب دادن مقامات دادگاه شکایت می کند.

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی معصومیت + عکس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا