خلاصه داستان قسمت ۶۸ سریال ترکی با منیجرم تماس بگیر + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۶۸ سریال ترکی با منیجرم تماس بگیر را می توانید مطالعه کنید. با ما همراه باشید. این سریال به کارگردانی علی بیلگین، امید و ناامیدی‌ها، جنگ‌ها و تلاش‌های کارکنان صنعت سینما را به تصویر می‌کشد. سریال ترکی با منیجرم تماس بگیر (Menajerimi Ara) در ژانر درام و کمدی محصول سال ۲۰۲۰ برگرفته از سریال فرانسوی Dix Pour cent به سفارش کانال Star Tv میباشد.

قسمت ۶۸ سریال ترکی با منیجرم تماس بگیر
قسمت ۶۸ سریال ترکی با منیجرم تماس بگیر

قسمت ۶۸ سریال ترکی با منیجرم تماس بگیر

فریس به سمت آدرسی که دجله از خاله حمیده تو جمهوریت بهش داده بود راهی میشه وقتی به اونجا میرسه بالاخره اجه را پیدا میکنه و باهاش درباره جلسه اش با کارگردان و تهیه‌کننده سریال صحبت می‌کند. فریس به اجه میگه اگه از بازی توی سریال انصراف بدی باید غرامت را پرداخت کنیم و اگه زیر باره غرامت دادن هم نری آژانس اگو باید این کار را انجام بده و شرکت توی دردسر بزرگی میافته. اجه مجبور میشه تا از انصراف دادن منصرف بشه ولی به این فکر می‌افتد تا از کارگردان سریال یعنی حسن انتقام بگیره. سپس فریس برای جمع کردن تخم مرغ های گلبن میره و اجه هم کمکش می کنه‌. گلبن میخواد به مسابقه فوتبال پسرهایش برود و دجله با گولین و امراه هم با او همراه میشن‌. گلبن شروع میکنه به تشویق و همراهی کردن پسرهایش ولی گولین متوجه میشه که کارش خوب نیست و به گلبن خانم میگه من ۱۲ تا پسر عمو داشتم و تو این کار خوب بلدم باید چیکار کنم بسپارین به دست من.

گولین شروع میکنه به تشویق کردن پسرهای گلبن خانم و آنها موفق می شوند تا گل بزنند و در نهایت برنده مسابقه میشن گلبن خانوم از گولین تشکر میکنه. سرکان به دیدار چینی ها میره و بهشون میگه اگر خواستار گرفتن غرامت از شرکت اگو باشین ما هم نمی تونیم اجازه بدیم که طوبی با شما همکاری داشته باشه آنها کمی با همدیگه مشورت می کنند و در نهایت به سرکار میگن قرارداد با طوبی دیشب بسته شده و اگر شما نخواهید غرامت را بدین ما به اندازه کافی مدرک داریم و این بحث را به دادگاه میکشانیم و مطمئن باشین که با مدارکی که داریم بازنده این ماجرا آژانس اگو هستش. سرکان حسابی جا میخوره و این را قبول میکنه که دیگه هیچ راهی برای در رفتن از غرامت دادن نیست. گلبن دجله را که کل روز همراهش بوده به خانه اش دعوت میکنه تا کمی استراحت کنند.

گلبن به دجله میگه تو منو یاد خودم میندازی که برای رسیدن به اهدافت هر کاری می کنی و یک جا بند نمیشی از این تعریف دجله خانوم حسابی خوشحال میشه و همان موقع زنگ در خانه گلبن میخوره که با باز کردن در با فریس روبرو میشه. گلبن تخم‌ مرغ‌ها را میده و خمیازه میکشه گلبن بهش میگه این روزها خیلی سرت شلوغ بوده و کارهای منم که بهشون اضافه شده حسابی خسته ات کرده، فریس میگه نه این روزها کلا همش خسته ام گرمم میشه و بوها اذیتم میکنه نمیدونم چیشده.

گلبن بهش لبخند میزنه و میگه بیا تو دجله هم اینجاست. باریش به دجله زنگ میزنه و بهش میگه که من خونتم دجله جا میخوره و میگه خونه مایی؟ باریش تایید میکنه و می‌گه تازه اگه زود بیای واست سوپ درست کردم، دجله خوشحال میشه و میگه من همین الان راه می افتم و میام. وقتی فریس و گلبن تنها میشن گلبن بهش میگه این بهترین بیماری دنیاست داری مادر میشی منم همین جوری بودم. فریس جا میخوره و میخنده میگه نه بابا همچین چیزی نیست و حسابی ذهنش بهم میریزه. فردای ان روز فیلمبرداری سریال شروع میشه و حسن از اجه میخواد تا خیلی معمولی مریضو معاینه کنه ولی اجه با ناز و عشوه این کارو میکنه، حسن کات میده و میگه اجه ازت خواستم معمولی این کارو بکنی چرا عشوه میای؟ اجه میگه میخوام سریال از این خشکی دربیاد. یکبار دیگه فیلمبرداری از سر گرفته میشه که اجه همان کارشو ادامه میده حسن عصبی میشه و میگه من اصلا این سریالو دیگه ادامه نمیدم و میره.

فریس که مدیر برنامه اجه‌ست و کراج مدیر برنامه حسن، یه قرار ملاقات ترتیب میدن تا اجه و حسن باهم حرف بزنن. اجه به حسن میگه مشکل من برهنه شدن نیست حسن میگه پس چیه؟ اجه تعریف میکنه و میگه وقتی اولین فیلممو خواستم بازی کنم به کارگردان گفتم اگه قرار به برهنه شدن است باید صحنه خلوت باشه چون خوشم نمیاد جلوی ۵۰،۶۰ نفر برهنه بشم ولی موقع فیلمبرداری سر صحنه دیدم که همه هستن و این منو اذیت و ناراحت کرد و ناراحتیم واسه کسی مهم نبود از اون موقع هم همه بهم تو فیلم پیشنهاد لخت شدن میدن و من خوشم نمیاد‌ حسن بهش حق میده و ازش عذرخواهی میکنه. بعد از تمام شدن برنامه های گلبن خانم، او به اژانس میاد و میگه واقعا از همتون ممنونم از جون و دل واسم مایه گذاشتین همه چیز به بهتربن شکل ممکن انجام شد بدون هیچ مشکلی من تصمیم گرفتم که با آژانس اگو همکاری داشته باشم.

همگی خوشحال میشن‌. موقع رفتن از آژانس گلبن به کراج میگه کل تیمتون یه طرف و دجله یه طرف دیگه خیلی دختر کاریه یه جا بند نمیشه من خیلی دوسش دارم اینده درخشانی داره، کراج خوشحال میشه و میگه بالاخره دختر منه دیگه، گلبن جا میخوره و خوشحال میشه. دجله پیششون میره که گلبن دستبند شانسشو به دست دجله میبنده و میگه این باعث میشه زود به زود همو ببینیم و همدیگر را در آغوش میگیرن. فریس بیبی چک میگیره تا مطمئن بشه حرف گلبن درسته یا نه که همان موقع سرکان بهش پیام میده تا به اتاقش بره. فریس آلارم گوشیشو میزاره و میره. سرکان به چینار و فریس میگه اگه غرامتو ندیم باید به دادگاه بریم، چینار میگه لازپ نیست اشتباه من بوده من از آژانس میرم که با مخالفت فریس روبرو میشه.

سرکان برنامه گوکچه را که چینی ها براشون فرستاده به چینار و فریس نشان میده چینار با دیدن اون برنامه و لکه قهوه که روش بوده میگه این برنامه منه یه نفر تو آژانس جاسوسی میکنه و از اتاق من برداشته داده به اونا، گی حسابی جا میخورن، چینار برای مطمئن شدن میره تا برنامه را از اتاقش بیاره که آلارم گوشی فریس به صدا در میاد و فریس میگه الان میام و به سرعت به اتاقش میره و با دیدن دو خط مطمئن میشه که حامله‌ست. فریس شوکه میشه و حسابی بهم میریزه و نمیدونه که باید چیکار کنه. چینار به اتاق فریس میره تا صداش کنه بیاد که فریس بیبی چک را پنهان میکنه تا کسی چیزی نفهمه و به اتاق سرکلن میرن. انها با تطابق دادن دوتا برنامه مطمین میشن که یه نفر از تو آژانس این برنامه را براشون فرستاده و دهنشون درگیر میشه که کار کی میتونه باشه؟!؟!…..

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا