قشنگ ترین تم های تولد دخترانه

تم تولد که امروزه طرفداران زیادی هم داره، از آنجایی شروع شد که مردم خواستند برای مراسم جشن تولد دختر یا پسرشان، هماهنگی و هارمونی خاصی بین همه اجزا، از لباس گرفته تا وسایل پذیرایی، ایجاد کنند. به خصوص اگه فرزندشان کوچک باشد و علاقه خاصی به شخصیت های کارتونی داشته باشد. همان شخصیت به تم تولد دختر آنها تبدیل شده و زمینه ساز ایجاد انگیزه و ذوق آنها می شود.

مثلا دختری که بارها و بارها کارتون زیبا و شگفت انگیز سیندرلا را دیده و در سرش همواره آرزوی سیندرلا شدن با کفش شیشه ای را دارد، انتخاب تم سیندرلا می تواند سبب شادی بیشتر او شود.

اگر شما یک مغازه دار تم تولد هستید، حتما به خوبی می دانید که دختر خانم ها چقدر روحیه لطیفی دارند و زیبایی و ظرافت در همه جوانب را، از اولویت های اصلی زندگیشان می دانند. پس طراحی و تزئین تولد دخترونه ، ظریف ترین و قشنگ ترین اقدامی است که والدین می توانند برای دختر خود انجام دهند.

تم تولد
تم تولد

اما نقش شما در این بین چیست؟ باید بدانید اگر نتوانید علایق دختران را بشناسید، متناسب با سلیقه آنها تم های تولد متنوع در مغازه خود آماده کنید، هرگز فروشگاهی معتبر نخواهید داشت. باید بدانید که آماده سازی قشنگ ترین تم های تولد دخترانه کار ساده ای نیست و شما برای این امر باید اقداماتی جدی انجام داده و یک عمده فروش درجه یک برای خریدهای خود پیدا کنید.

چطور تم تولد مناسبی رو برای تولد دخترانه انتخاب کنیم؟

راستی چطوری باید تم تولد مناسب و مختص به دختران را تهیه کرده و در مغازه خود اماده نگه دارید؟ خب اول از همه باید بگویم که میبایست سن و شرایط روحی مشتریان خود را پیش بینی کنید. واقعیت این است که با توجه به فراوانی شخصیت های کارتونی و البته علاقه بچه ها به آن ها، انتخاب تم برای کودکان و سنین پایین خیلی راحت تر به نظر می رسد.

اما وقتی مشتری ما، کمی بزرگ تر به نظر می رسد و پا به دنیای نوجوانی و جوانی می گذارد، کار ما برای انتخاب تم تولد، کمی سخت و پیچیده می شود. نوجوان و جوان ها بر خلاف کودکان به راحتی علاقه ها و تمایلاتی که در ذهن و قلبشان هست را بروز نمی دهند و کشف این که چه چیزی بیشتر از همه آنها را به وجد می آورد، کار کمی سخت و البته پیچیده ای است.

بهترین راهکار این است که شما به عنوان یک فروشنده ماهر، انواع و اقسام محصولات تم تولو با ویژگی های متنوع را داشته باشید تا بتوانید تمامی سلیقه ها را پوشش داده و نیاز مشتری خود را رفع کنید.

وسایل و لوازم تم تولد دخترانه

خرید تم تولد دخترونه باید ها و نباید های خودش را دارد. باید بدانیم تم تولد دخترانه وسایل و لوازم زیادی داره که می توانید با خیال راحت از فروشگاه اینترنتی یا اپلیکیشن تولده که بورس تم تولد هست، به راحتی انتخاب و سفارش بدید.

تم تولد دخترونه
تم تولد دخترونه

برای تهیه تمامی لوازم تم تولد آن هم به شکل عالی و بی نقص، حتما باید موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

  1. بادکنک آرایی
  2. لوازم تم که شامل ظروف و وسایل جانبی می شود.
  3. بنر و استند متناسب با تم
  4. ریسه تولدت مبارک
  5. ریسه اسم های متنوع
  6. آویز ولکام که به مهمانان نشان می دهد چقدر نزد میزبان با اهمیت هستند.
  7. کارت دعوت که پاکتهای قشنگ و جذابی هم دارند (مشتری ما می تواند متناسب با تم تولدی که برای تولد در نظر گرفته، کارت دعوتی خاص را سفارش دهد.)
  8. گیفت و یادگاری (اگر بتوانید در مغازه خود گیفت و یادگاری نیز برای مهمانان در نظر بگیرید، جنستان به اصطلاح جور می شود و می توانید رضایت بیشتری جلب کنید)
  9. فلش راهنما (این فلش مهمانان را از در ورودی ساختمان تا واحدی که در آن جشن برگزار می شود، راهنمایی می کند.)
  10. ریسه عمودی طرح تم (این ریسه ها طرح و جلوه های خاص تری دارند و یکی از عوامل زیبایی در جشن مشتریان ما محسوب می شوند.)
  11. کلاه تولد (یکی از مهمترین اقلامی که مشتریان به عنوان تم از آن یاد می کنند، کلاه تولد است. کلاه تولد هم بسته به طرح و نوع تم مدنظر مشتری، انتخاب میشود. کلاه های تولد جنس های مختلفی مثل نمدی و مقوایی دارند.)
  12. تاج تولد (تاج تولد باید مطابق سلیقه مشتری آماده شود. پیشنهاد می دهیم در این خصوص تمام تلاش خود را به خرج دهید تا تنوع تاج تولد را در مغازه خود داشته باشید. تاج تولد می تواند از جنس نمد، مقوا یا گل های طبیعی که در هم آمیخته شدند، باشد.)
  13. پاکت پاپ کورن (در خیلی از تولد ها، مخصوصا اگه تولد کودکی کم سن و سال باشد، پاپ کورن یکی از پر طرفدار ترین تنقلاتی است که میزبان می تواند برای پذیرایی در نظر بگیرد. برای این کار می تونید پاکت هایی متناسب با تم های گوناگون تولد تهیه نمایید.)
  14. لیوان و بشقاب یکبار مصرف (بشقاب یا پیش دستی و لیوان های یک بار مصرف که با تم هم خوانی دارند را از تولده سفارش دهید.)
  15. حلقه دستمال کاغذی
  16. لیبل تنقلات
  17. کارد و چنگال و آویز لیبل
  18. شخصیت کارتونی
  19. آویز باد بزنی
  20. بادکنک متناسب با تم
  21. فشفشه
  22. بمب شادی
  23. طاق بادکنکی (امروزه روز که همه چیز به سمت تجملاتی شدن پیش میرود، روش جدیدی برای تزیین با بادکنک به وجود آمده است. قبلا بادکنک ها صرفا به دیوار یا سقف ها آویزان می شدند؛ اما امروزه بادکنک ها را به صورت طاق در هم می پیچند که الحق زیبایی خاصی دارند.)

خرید عمده از فروشگاه معتبر تولده

فروشگاه آنلاین تولده این روزها به یکی از معتبرترین مراکز فروش لوازم تم بدل شده است که شما فروشنده محترم می توانید با مراجعه به سایت تولده، خرید خود را با بهترین کیفیت انجام داده و محصولات مورد نظرتان را در آدرس خود دریافت نمایید.

تم تولد برای دخترم
تم تولد برای دخترم

لازم است تاکید کنیم که فروشگاه تولده از سال ۱۳۹۷ فعالیت گستره خود را در این زمینه آغاز کرده و با فروش محصولات باکیفیت، متنوع و زیبا، طرفدارن بسیاری دارد. از سوی دیگر می توانیم این نوید را به شما بدهیم که با خرید بیش از یک میلیون تومان از سایت تولده، سفارش خود را به صورت رایگان در آدرس مورد نظر خود دریافت خواهید کرد. این ویژگی تنها برای تهران نیست و شما در هر نقطه از ایران باشید می توانید از این امکانات بهره مند گردید.

در پایان

برای کسب اعتبار بیشتر فروشگاه خود، لازم است تمام توجهمان را به سمت تجهیز فروشگاه خود آن هم با بهترین محصولات ببریم. محصولاتی با کیفیت، با قیمتی مناسب که هم زیبا هستند هم مشتری پسند.

برای خرید لوازم تم تولد باید به جایی مراجعه کنیم که بورس تم تولد محسوب می شود. فروشگاه آنلاین تولده دقیقا همان بورسی است که شما را در خرید اتواع تم های تولد یاری می کند و با تنوع محصولی این امکان را به شما می دهد که تمامی مشتریان خود را راضی نگه دارید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا