قوی ترین ارتعاش مثبت چیست؟

جواد نبوتی

ارتعاش در قانون جذب یعنی یکی شدن با رویا و خواسته. یعنی در خواسته خود حل شوی و خواسته تو در افکار و باورها و صحبت کردنت و عملکرد و احساس تو کاملا مشهود باشد. این زیباترین درجه از ارتقا و رشد فردی است که در روانشناسی هم بسیار تاکید شده است. ما بر اساس نظام باورهای خود، احساسات و حال خود را می سازیم. احساسات ما کیفیت فرکانس ذهنی-فکری ما را مشخص می کند. پس اگر فکر خوب بکنید، فرکانس شما خوب و مثبت خواهد بود و اگر افکار غالب شما خوب و سازنده و مثبت باشد، باورهای مثبتی در شما شکل و ریشه می گیرد و باورهای مثبت و قدرتمند در شما احساسات عالی و اشتیاق سوزانی برای “داشتن” و “بودن” بهتر و خوب تولید می کند و این می شود فرایند ایجاد و حفظ ارتعاش در قانون جذب.

ارتعاش های منفی زمانی ساطع می شوند که شما در ذهنتان باور های منفی را پرورش بدهید، در نتیجه وجود شما پر از احساسات منفی شده و نیروهای منفی ارسال کرده و امواج یکسان (انرژی منفی) را دریافت می کنید. مثلا زمانی که شما در ترافیک یا بر اثر اشتباه یک راننده بوق می زنید، اگر احساس منفی داشته باشید و روی مود منفی بوق بزنید، بوق شما طولانی تر و خشن تر خواهد بود، ولی اگر احساس مثبت باشد، شما بوقی می زنید که برداشت دیگران از این بوق اطلاع است، نه اعلام جنگ. نحوه واکنش شما باعث شکل گیری واکنش راننده مقابل می شود. شما همان ارتعاشی را که ارسال می کنید، ارتعاش هم جهت را نیز دریافت می کنید.

قوی ترین ارتعاش مثبت قطعا حس شکرگزاری است.

شکرگزاری سرآمد همه ی اتفاقات خوب و چشمه نعمت های آینده هر انسان است. عامل قدردانی نه تنها درباره روابط بین افراد عامل مؤثری است، بلکه فردی که در شغل و محیط کاری خود قدردان است، احساس رضایت بیشتری دارد و احساس خوشبختی بیشتری نیز می‌کند. جالب است که یک تحقیق مستقل نشان می‌دهد قدردان بودن سبب خواب بهتر و آرام‌تر فرد می‌شود.

برایتان داشتن حسی خوب و شادی آرزو می کنیم.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا